BraveHeart
Legacy Member
Radicale zei:wat staat er daar juist in de midden ??. ik kan het niet lezen
![]()
Nee dat noemen we met niet veel woorden toch 1 reply vensterke vol krijgen zonder longposten, dat noemen we in het schoon jargon....
BIGposten.
Zeg met minder woorden even veel als met dubbel zoveel woorden wat hetzelfde reply vensterke zou inpalmen.
Zover de cursus forumjargon

. ik kan het niet lezen
