Rage
Legacy Member
Ik heb een PCI geluidskaart gestoken.
als ik mijn muis in PS2 steek, dan start windows gewoon op.
als ik mijn muis in USB steek, dan start windows zeer traag op (lang zwart scherm) en werkt mijn muis niet meer.
als ik boot met mijn muis in PS2 en in windows zelf naar Apparaatbeheer (Device manager) kijk, en dan mijn muis in USB steek, komt er een geel uitroepteken te staan bij "USB HUMAN INTERFACES" (of zoiets)
Alles werkt perfect zonder geluidskaart.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
config:
mobo: AD77 KT400 mobo (VIA chipset)
Geluidskaart: merk SANSUN, chipset: C-Media 8738
Winxp SP2
alvast bedankt!
als ik mijn muis in PS2 steek, dan start windows gewoon op.
als ik mijn muis in USB steek, dan start windows zeer traag op (lang zwart scherm) en werkt mijn muis niet meer.
als ik boot met mijn muis in PS2 en in windows zelf naar Apparaatbeheer (Device manager) kijk, en dan mijn muis in USB steek, komt er een geel uitroepteken te staan bij "USB HUMAN INTERFACES" (of zoiets)
Alles werkt perfect zonder geluidskaart.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
config:
mobo: AD77 KT400 mobo (VIA chipset)
Geluidskaart: merk SANSUN, chipset: C-Media 8738
Winxp SP2
alvast bedankt!


. ik kan het niet lezen 