cram
Legacy Member
Ik heb er juist een geheugen kaartje van 512MB gekocht,het zelfde als die in mijn pc zit.
Maar als ik die in het 2de gleufje steek en zet men pc terug aan dan hoor ik een piep geluid zo van piiieeep pieeeep pieeeep;
Ik dacht eerst dat ik een slecht geheugen latje heb gekregen van de winkel.
Maar als ik het geheugenlatje dat al in mijn pc zit verwissel met het zojuist gekochte latje (dus gekochte latje in gleuf 1) en ik start mijn pc op dan gaat alles normaal.
maar steek ik nu het oude latje ook in gleuf 2 en ik start dan mijn pc op dan komt het gepiep er terug.
Kan het zijn dat er iets stuk is op mijn mobo?(iets kapot bij dat gleufje) of moet ik iets veranderen in mijn mobo instellingen?
Ik heb een ASUS A7N266C ACPI BIOS Rev 1004
geheugenlatjes worden er telkens goed in gestoken,gleufjes zijn stof en vuil vrij zo ook de latjes
Maar als ik die in het 2de gleufje steek en zet men pc terug aan dan hoor ik een piep geluid zo van piiieeep pieeeep pieeeep;
Ik dacht eerst dat ik een slecht geheugen latje heb gekregen van de winkel.
Maar als ik het geheugenlatje dat al in mijn pc zit verwissel met het zojuist gekochte latje (dus gekochte latje in gleuf 1) en ik start mijn pc op dan gaat alles normaal.
maar steek ik nu het oude latje ook in gleuf 2 en ik start dan mijn pc op dan komt het gepiep er terug.
Kan het zijn dat er iets stuk is op mijn mobo?(iets kapot bij dat gleufje) of moet ik iets veranderen in mijn mobo instellingen?
Ik heb een ASUS A7N266C ACPI BIOS Rev 1004
geheugenlatjes worden er telkens goed in gestoken,gleufjes zijn stof en vuil vrij zo ook de latjes