Stijneman
Legacy Member
ok ik had dus al heel lang problemen in BF (fps: 40, door 1531 mhz cpu (athlon xp 1800+, niet oc'ed) dat er frames overgeslagen werden, nu heb ik mijn kaart proberen te overclocken en het is tot nu toe stabiel gelukt:
Core default: 175 MHz
Core nu: 210 MHz
Memory default: 320 MHz
Memory nu: 320 MHz
memory heb ik dus afgebleven omdat ik niet wist wat het zou doen voor veranderingen en het leek mij niet al te veilig omdat als je die te hoog zet er strepen op scherm kunnen komen (zoals ik voorhad op mijn geforce 4 Ti 4400 toen de molen uit koelblok viel en dus overheated)
Sinds dat te doen en nog paar tweaks heb ik GEEN lag EN geen overslagen frames meer (voor de OC (na de tweaks) had ik geen overgeslagen beelden maar gebeurde alles wel iets later omdat het niet kon verwerkt worden, nu heb ik dus geen lag meer)
Remember: op die kaart zit geen molen, alleen koelvinnen, dus kan ik geen last hebbe van uitvallende molen
Wat doet memory clock eig?
Is dit een goede clock ?
bye, thx
Core default: 175 MHz
Core nu: 210 MHz
Memory default: 320 MHz
Memory nu: 320 MHz
memory heb ik dus afgebleven omdat ik niet wist wat het zou doen voor veranderingen en het leek mij niet al te veilig omdat als je die te hoog zet er strepen op scherm kunnen komen (zoals ik voorhad op mijn geforce 4 Ti 4400 toen de molen uit koelblok viel en dus overheated)
Sinds dat te doen en nog paar tweaks heb ik GEEN lag EN geen overslagen frames meer (voor de OC (na de tweaks) had ik geen overgeslagen beelden maar gebeurde alles wel iets later omdat het niet kon verwerkt worden, nu heb ik dus geen lag meer)
Remember: op die kaart zit geen molen, alleen koelvinnen, dus kan ik geen last hebbe van uitvallende molen

Wat doet memory clock eig?
Is dit een goede clock ?
bye, thx
(als ge te hoog gaat tenminste)
