herc
Legacy Member
Mijn jonger broertje is er weer eens in geslaagd om de pc van mijn ouders om zeep te helpen.
Hij kan niet meer connecteren met het internet, maar de verbinding met de router is wel in orde. ( hij verstuurt wel enkel, maar ontvangen doet hij dus bijna niets )
Als ik in dos ipconfig /all doe krijgt hij wel een ip toegewezen, dhcp is ingeschakeld en krijgt ook het dns achtervoegsel telenet.be wat volgens mij wil zeggen dat hij connectie heeft met de modem.
Verder staan de instellingen ook juist ( automatisch ip verkrijgen ).
Iemand een idee wat er eventueel kan schelen? Is een dell pc met windows xp op.
Volgens mijn broer was het internet gewoon ineens weg. Dus computer opgezet en geen internet meer, daar waar het internet nog wel werkte toen hij werd afgezet ervoor.
( ik hoop dat ik het in het juiste subforum heb geplaatst )
Hij kan niet meer connecteren met het internet, maar de verbinding met de router is wel in orde. ( hij verstuurt wel enkel, maar ontvangen doet hij dus bijna niets )
Als ik in dos ipconfig /all doe krijgt hij wel een ip toegewezen, dhcp is ingeschakeld en krijgt ook het dns achtervoegsel telenet.be wat volgens mij wil zeggen dat hij connectie heeft met de modem.
Verder staan de instellingen ook juist ( automatisch ip verkrijgen ).
Iemand een idee wat er eventueel kan schelen? Is een dell pc met windows xp op.
Volgens mijn broer was het internet gewoon ineens weg. Dus computer opgezet en geen internet meer, daar waar het internet nog wel werkte toen hij werd afgezet ervoor.
( ik hoop dat ik het in het juiste subforum heb geplaatst )