Pixations
Legacy Member
Sinds gisterenavond werkt plots mijn internet niet meer (telenet). Wanneer ik mijn browser open krijg ik de melding: the connection was reset. The connection to the server was reset while the page was loading.
De modem lijkt te werken zoals normaal (alle lichtjes branden). Mijn pc heeft de normale netwerkconnectie en zegt dat ik verbonden ben. Heb de modem gereset en ook eens getest op een andere computer maar het probleem blijft. Een telefoontje naar telenet bracht ook geen hulp: ze zeggen dat het probleem niet bij hun ligt...
Iemand een idee?
De modem lijkt te werken zoals normaal (alle lichtjes branden). Mijn pc heeft de normale netwerkconnectie en zegt dat ik verbonden ben. Heb de modem gereset en ook eens getest op een andere computer maar het probleem blijft. Een telefoontje naar telenet bracht ook geen hulp: ze zeggen dat het probleem niet bij hun ligt...
Iemand een idee?