ChfZ | Hanky
Legacy Member
Hallo,
Sinds dinsdag zitten wij met een probleempje.
Onze digibox/recorder werkt 95% van den tijd niet meer.
We krijgen altijd de melding dat de antennekabel niet goed insteekt.
Probleem is begonnen sinds dinsdagmiddag eens de stroom werd afgesloten door werken van Eandis in de buurt.
Hetgeen soms helpt is stroom ff uittrekke van de digibox en hem opnieuw laten opstarten.
Rare is da hij wel de programma's blijft opnemen die geprogrameerd zijn en we deze ook kunnen bekijken.
Analoog kijken lukt wel.
Iemand enig idee wa het probleem kan zijn?
Alvast bedankt!
Sinds dinsdag zitten wij met een probleempje.
Onze digibox/recorder werkt 95% van den tijd niet meer.
We krijgen altijd de melding dat de antennekabel niet goed insteekt.
Probleem is begonnen sinds dinsdagmiddag eens de stroom werd afgesloten door werken van Eandis in de buurt.
Hetgeen soms helpt is stroom ff uittrekke van de digibox en hem opnieuw laten opstarten.
Rare is da hij wel de programma's blijft opnemen die geprogrameerd zijn en we deze ook kunnen bekijken.
Analoog kijken lukt wel.
Iemand enig idee wa het probleem kan zijn?
Alvast bedankt!