Archief - de nieuwe nvidia drivers 66.93

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xyus89

Legacy Member
hey!

Deze drivers zijn dus meer gemaakt voor de nieuwe 6-reeks en dat hele SLI gebeuren enz.. MAAR is het niet zo dat de eerste versies dan meestal buggy zijn?

Dus zou het kunnen dat voor de gene die nog een FX'er of Geforce 4 hebben dat ze een prestatie verlies gaan hebben ?

greetz Xyus

Patman

Legacy Member
ik heb in ieder geval geen zin om ze te teste omdat men gf4 der toch geen nut bij heeft


maar ik denk wel dat ze een verbetering zullen geven voor de 6-reeks...

btw zit der standaard zo een oc functie in ?

guRuh

Legacy Member
ge kunt ze mss eens testen en het ons vertellen xyus

dan doede eens iets nuttigs voor de community ;)

das_brother

Legacy Member
maar deze driver zijn wel WQL dus buggy :ironic:
de 70.41 die zijn buggy en beta

xyus89

Legacy Member
okéé guruh zal ik doen

en hoe bedoelt ge es nuttig ik ben toch altijd nuttig ? :lol:

'k zal et nu doen

troid

Legacy Member
das_brother zei:
d8 dat deze drivers WQL waren maar blijkbaar nie dus :)
66.93 is WQL, ik heb ze getest wel nog geen 3dmark. Maar ze zijn slecht vind ik, mijn fps is in de meeste spelle gedaald. Wanneer ik WDM media speel zijn men processor usage pieken nog hoger nu 93% :crazy: . Ik raad ze niet aan ik zou bij 66.81 blijven tot de 70.XX is gereleased.

PS er is ook een toppic op guru3D over deze drivers, daar zal je zien dat de meningen nogal verschillen. Sommige halen meer fps, hogere 3dmark andere dan weer niet.

xyus89

Legacy Member
hoi!

'k heb et getest hè en 'k haal 9830 punten en met de vorige drivers haalde ik 10303 punten in 3dmarkse01 duzzz eerder prestatie verlies voor de geforce FX5700le

cheerz Xyus

flov007

Legacy Member
xyus89 zei:
hoi!

'k heb et getest hè en 'k haal 9830 punten en met de vorige drivers haalde ik 10303 punten in 3dmarkse01 duzzz eerder prestatie verlies voor de geforce FX5700le

cheerz Xyus
da verschil is zo goed als verwaarloosbaar... en het kan zijn da uw pc ondertussen iets trager geworde is door lang ni te formatteren ofzo en da daarom uw score lagar ligt... :)

xyus89

Legacy Member
nop juist gescanned en alle prestaties ware op 0 procent EN ik had het thema omgezet naar windows klassiek...

dus oude drivers zijn beter en juist met CoD united offensive heb 'k et verschil fel gemerkt toen de maps aant lade ware.. veel trager dus met nieuwe drivers

Davion

Legacy Member
- WHQL wil juist zeggen dat ze zeker stabiel zijn, ik heb hier ervaring dat WHQL'ers meestal juist HEEL stabiel zijn tegenover non-WHQL'ers....
- Een overclocktool zit er in enkele nVidia driver, ge moet ze alleen unlocken, dit doedde met Coolbits
- Met een FX5700LE gade idd niet veel verschil merken...

das_brother

Legacy Member
@davion da bedoelde ik juist met da ironic maneken da die drivers goe getest zijn vooraleer ze die status krijgen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan