xyus89
Legacy Member
hey!
Deze drivers zijn dus meer gemaakt voor de nieuwe 6-reeks en dat hele SLI gebeuren enz.. MAAR is het niet zo dat de eerste versies dan meestal buggy zijn?
Dus zou het kunnen dat voor de gene die nog een FX'er of Geforce 4 hebben dat ze een prestatie verlies gaan hebben ?
greetz Xyus
Deze drivers zijn dus meer gemaakt voor de nieuwe 6-reeks en dat hele SLI gebeuren enz.. MAAR is het niet zo dat de eerste versies dan meestal buggy zijn?
Dus zou het kunnen dat voor de gene die nog een FX'er of Geforce 4 hebben dat ze een prestatie verlies gaan hebben ?
greetz Xyus


. Ik raad ze niet aan ik zou bij 66.81 blijven tot de 70.XX is gereleased.