Archief - Creative Zen Touch

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Black Night

Legacy Member
heb ook de Zen Touch en ik heb er echt geen klagen over. Enorme verbetering tov de Xtra-reeksen... :)

bludgeoned

Legacy Member
ik heb hem ook en na enkele maanden nog altijd tevreden over

WC.Eendje

Legacy Member
weet er iemand waar je hem goedkoop kunt aanschaffen? mss dat ik mijn eigen eens trakteer na nieuwjaar :niceone:
WC.Eend

Patman

Legacy Member
ik ken iemand die hetvolgende probleem heeft

als hij er muziek probeert op te zette loopt hij vast en geeft hij de error "kan niet meer naar schijf schrijven" en "speler is niet meer aangesloten" terwijl hij dit wel degelijk was...


iemand hier een antwoord op ?

SuiCiDe_kOnIJn

Legacy Member
Ik ben de laatste tijd ook serieus geïntresseerd in zo'n zen touch.
Er gaat meer op dan een mini ipod, en is goedkoper dan een gewone (en soms ook goeikoper dan die mini ipod).
Em ziet er vet uit :cool:, en er gaat dan nog 20 gig op ook (zoveel muziek heb ik wel nog ni maarja).

Leuk te zien dat ik niet de enige niet-ipod-rage-meelopende ben. \o/

:edit: ik lees hier zojuist op de creative site bij requirements
# CD-ROM drive with digital audio extraction support
Wth bedoelen ze daarmee? :/

Firestyler

Legacy Member
kweet nogaltijd nie of daar een microdrive inzit... in de Ipod of Zen, enzo jah welke...

Black Night

Legacy Member
SuiCiDe_kOnIJn zei:
:edit: ik lees hier zojuist op de creative site bij requirements

//een quote...

Wth bedoelen ze daarmee? :/

Ik zou het niet weten, maar ik heb toch geen problemen om dingen van de CD-rom te installeren en ik heb maar een gewone standaard dvd-rom

bludgeoned

Legacy Member
WC.Eendje zei:
weet er iemand waar je hem goedkoop kunt aanschaffen? mss dat ik mijn eigen eens trakteer na nieuwjaar :niceone:
WC.Eend
ik heb hem gekocht op mp3man.be
goeie service en maar 240 €

WC.Eendje

Legacy Member
240€ buiten de verzendingskosten? of is dat er bij gerekend?
hoelang duurde de service?
WCEend

bludgeoned

Legacy Member
Aantal Omschrijving Prijs Totaal
1 Creative Zen Touch 20 GB € 243,02
€ 243,02

Verzendkosten: € 7,50

Betaalkosten 250,52€
Totaal incl. 21% BTW. en betaalkosten:

--------------------------------------------------------------------------------
Kies hieronder één van de mogelijke betaalmethoden en klik op 'Verstuur'.

Betaalmethode Vooruitbetalen per Bank/Giro Gratis !
Mastercard via SSL (€ 5,00)
VISA via SSL (€ 5,00)

dit is het
als je met overschrijving betaalt
Totaal incl. 21% BTW. en betaalkosten: 250,52€
en met mastercard of visa 255€
ik heb hem op een donderdagavond besteld en dinsdag zijn ze aan de deur geweest. er was niemand thuis en dan heb ik gebeld en is hij de volgende dag opnieuw gekomen. Was goed ingepakt met de nodige bescherming.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan