Archief - Creative Zen Touch

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WC.Eendje

Legacy Member
deze Harde Schijf speler van Creative is denk nu wel al een tijke te verkrijgen op de markt, maar ik heb er nog niet te veel van gehoord sindsdien, kan hij de Ipod evenaren? of niet? dat is mijn vraagje ;)
dus heeft er iemand die Zen Touch en is hij er tevreden van??
WC.Eendje

WC.Eendje

Legacy Member
ja dat zou wel cool zijn op die Zen Micro te winnen :D
cross your fingers ;)
WC.Eendje

Typhon`

Legacy Member
ik heb hem en heel tevreden over, just wanneer ge hem aan nen stereo aansluit kan hij ni echt vb nen cd evenaren.

Firestyler

Legacy Member
welke wat is het opslag systeem bij de ZEN? is dit een microdrive???

Unnamed

Legacy Member
Vraagje: Kun je de Zen Touch of de iPod ook gebruiken om andere soorten files te vervoeren? (Als een soort usb memory stick, maar dan met gigabytes aan informatie)

Darkman X1

Legacy Member
Unnamed zei:
Vraagje: Kun je de Zen Touch of de iPod ook gebruiken om andere soorten files te vervoeren? (Als een soort usb memory stick, maar dan met gigabytes aan informatie)

Jep (The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.)

WC.Eendje

Legacy Member
@ Typhon
waar ben je die weesten halen? heb je die in de buurt van gent gekocht of via 't internet?
WC.Eendje

Spacewide

Legacy Member
mja, een buddy heeft zo'n ipod en die heeft een volumelimiet (oorbescherming of hoe je het ook noemt), dat vindt ik echt jammer.. hopelijk heeft die zen dat niet.
maar hier gaat vooral over data opslagen op ipod/zen?

sowwy :p

botchla

Legacy Member
vatosky zei:
mja, een buddy heeft zo'n ipod en die heeft een volumelimiet (oorbescherming of hoe je het ook noemt), dat vindt ik echt jammer.. hopelijk heeft die zen dat niet.
maar hier gaat vooral over data opslagen op ipod/zen?

sowwy :p

dat kan je uitzetten ;)

frenzal

Legacy Member
ik heb een creative zen touch, werkt goed en is klein genoeg
ge kunt als externe hd gebruiken in windows maar dan enkel met drivers spijtig genoeg

helaas is mijn creative zen na 2 maand kapot gegaan, ik heb een harde schijf crash gehad. nu of de oorzaak ligt te wijten aan de zen zelf kan ik niet direct zeggen
hij is ondertussen terug gestuurd naar duitsland nu hopen dat ik rap een nieuwe krijg

WC.Eendje

Legacy Member
ik ben ook iemand die niet met de groep wil meelopen, iedereen koopt nu Ipod (mini). ik wil iets anders en die Zen Touch ziet er toch ook wel Lkker uit! :D
wel jammer dat die geen OGG bestanden afspeelt :(
WC.Eendje

[TFT]Poky

Legacy Member
download voor ipod volume het prog "eupod" dit normalized en geeft u liekes een hoger volume

Matn

Legacy Member
Ik heb al veel goeie dingen gehoord over de ZEN Touch, ben van plan mij er in de komende weken ook een aan te schaffen :)

-Vipr-

Legacy Member
mja ik krijg mijn ipod uit amerika en dan zit er geen geluids beperking op :d
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan