Archief - Cool 'n' Quiet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Resoor

Legacy Member
Burny zei:
Keyboard layout verandere naar belgisch punt. Ik heb dat probleem ook gehad :)

Belgisch komma, want volgens ASUS feedback: decimal point veranderen van "." naar ","

error:
<< ',' is not a valid integer >>

grtz

Mr. M

Legacy Member
damn idd, dak daar nooit heb aan gedacht, hij geeft idd die error
maja die c&c werkt toch ni bij mij, wa ik ook probeer ik krijg in mijn energiebeheer niks van c&c staan (win 2000)

Burny

Legacy Member
Resoor zei:
Belgisch komma, want volgens ASUS feedback: decimal point veranderen van "." naar ","

error:
<< ',' is not a valid integer >>

grtz

Klopt ja, my mistake :)

@ Mr. M: Bij energie beheer 'minimaal energie verbruik' kiezen. Je kan msc best even de guide zoeken op de asus site. Daar staat stap voor stap wat je moet doen.

Mr. M

Legacy Member
Burny zei:
Klopt ja, my mistake :)

@ Mr. M: Bij energie beheer 'minimaal energie verbruik' kiezen. Je kan msc best even de guide zoeken op de asus site. Daar staat stap voor stap wat je moet doen.
jep ma k heb da allemaal al 10 keer afgelopen, ma het werkt gewoon niet
voor win 2000 is het ook anders van voor XP omdat je bij win 2000 niet procesoren hebt staan bij je hardwareaparaten

ook de win 2000 versie al een paak keer afgelopen, perfect gedaan wat er stond, alles juist gezet in BIOS, programmatje zeker 20 keer herinstalled, het wilt gewoon niet werken

ik heb ergens gelezen da da soms is en da ge dan BIOS moet clearen en dat het dan wel zou werken ma daar heb k nu is geen goesting in se :p

azzurri

Legacy Member
tis toeval dak da hier lees over die qeq k zat er ook wa mee bezig, ik zie in waarom ge het zou opzetten, beke electriciteit en wa lawaai persoonlijk kan me dat niet schelen.

Mr. M

Legacy Member
azzurri zei:
tis toeval dak da hier lees over die qeq k zat er ook wa mee bezig, ik zie in waarom ge het zou opzetten, beke electriciteit en wa lawaai persoonlijk kan me dat niet schelen.
en warmte? btw da lawaai kan me wel wa schele omda hier mijn pc soms snachts draait en tis ni da k er NIET kan van slapen ma ge hoort het wel en da zou toch wel wa doen volgens mij
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan