the meister
Legacy Member
hello, ik zit met een groot probleemke, nadat ik men windows install, en al de shit die erbij komt, enzo heb ik nog ngeen probleem, pas enkele dagen erna heb ik blue screen, men cpu, mobo, ram's en graka zijn controlled en men pc winkel beweert da het men hd niet is. Wat kan ik nu nog testen. want wordt het stilaan kotsbeu want pc moet werken
Wie kan me helpen
is het dan toch men hd ofzo.
het kwam voor telkens dat ik reboot of boot ofzo.
Wie kan me helpen
is het dan toch men hd ofzo.
het kwam voor telkens dat ik reboot of boot ofzo.

ad: