Archief - blue screen problem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

the meister

Legacy Member
hello, ik zit met een groot probleemke, nadat ik men windows install, en al de shit die erbij komt, enzo heb ik nog ngeen probleem, pas enkele dagen erna heb ik blue screen, men cpu, mobo, ram's en graka zijn controlled en men pc winkel beweert da het men hd niet is. Wat kan ik nu nog testen. want wordt het stilaan kotsbeu want pc moet werken

Wie kan me helpen
is het dan toch men hd ofzo.

het kwam voor telkens dat ik reboot of boot ofzo.

spokkie_spok

Legacy Member
msss wordt u pc gewoon te warm en gaat die daardoor fout make wa weer een blauwtje tot gevolg heeft

Exit

Legacy Member
zoek die error die het bluescreen geeft eens, of zoek ze zelf op in google!!!!!

the meister

Legacy Member
MMM? PC draait aan een 35°C ofzo constant. dus dat is niet het probleem. En bij de bluescreen wordt er nie specifiek gezegt wa er mis is dus nie op te zoeken.

Who can help me ;)

the meister

Legacy Member
Er staat geen eror, ij crasht gewoon, er komt niet op van nr. enkel de zever

"is dit de eerst keer, start u pc dan opnieuw op" anders kunt u virus scan...." en al deze zever.
Wat kan de oorzaak zijn

Lork

Legacy Member
Heb dit ook gehad als ik spel wou instaleren ...
volgens mij ligt dit aan je videokaart ... in mijn geval was dit toch zo, gewoon het spel niet meer gespeeld en nooit meer last van gehad, maar eigelijk ook niet kunnen oplossen ... :sad:

the meister

Legacy Member
mja, er zat de eerst keer een fx5200 in men pc bij de eerst blue screen
heb em dan onlangs verkocht en nieuwe gestoken. ik breng pc naar winkel, em zegt, geen problemen ze met pc, ik kom thuis. ik werk er 2 dagen mee, 3de dag Blue Screen

pimster

Legacy Member
awel ja zo was da bij mij ook.Oplossing nieuw moederbord ....

the meister

Legacy Member
en oe eje da ontdekt wa er kapot was en tot de conclusie gekomen dat u mobo was want tis gewoon plots nen keer begonnen toen ik moest restarten voor directX te installen dus

the meister

Legacy Member
heb juist es alles getest, men hd is getest, men ram's zijn getest enzo, graka ook getest, wat kan het nu nog zijn ???? cpu of mobo e

Exit

Legacy Member
werkt de safe mode nog?
koppel alle usb aparaaten eens af
alle aparaten eraf (externe)

the meister

Legacy Member
nope, gaat ook niet meer, ik geraak in niets dat met windows eeft ge maken
behalve 1 sec boot screen

Exit

Legacy Member
tja, format en reinstall (of reinstall op andere partitie of map, of mappen veranderen van naam en opnieuw installen (dan hebt ge de data nog))
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan