R!|)|)L3R zei:
Dan weet je niet waar je over spreekt.
Het kan zijn dat je te ver van de centrale af zit en dat het daardoor komt dat je snelheid lager wordt gezet want de maximum snelheid van ADSL2+ bij Belgacom is 12Mb wat dus niet traag is.
LOL?
Ik had vroeger een Intense abbo, 30 down, 5 up.
Het duurste van het duurste(iets van een 60€/maand), dit heeft men bij Belgacom zelf uitgevoerd, aangezien ik al klant ben(was) van 02/2001.
Indertijd was dit nog met Speedtouch USB modems.
Doorheen de jaren hebben ze mij telkens
automatisch op een hoger en duurder abbo gebracht, zonder één keer vooraf te verwittigen, toen ik telkenmale de factuur kreeg en de valse belofte van hogere snelheden, ondervond ik de upgrade.
Nu woon ik in een west-vlaams dorpke, daarvoor in Sint Niklaas, maar downloaden tegen max
330kbps is voor mij zéér laag.
Dit zeggen ze er bij Belgacom niet bij als ze u een abbo aansmeren, wat ze mij bij Telenet wel duidelijk hebben uitgelegd.
Nu ben ik overgestapt naat Telenet en haal ik voor rond 50€/maand 3.2-3.4Mbps.
Belgacom loopt hopeloos achter met hun technologie, waar ze bij andere providers wel een deftige snelheid kunnen aanbieden. en dit over gans hun dekkingsgebied.
In Sint Niklaas heb ik zeker 10tallen keren gebeld wanneer VDSL beschikbaar zou zijn, en nooit deftig antwoord gekregen, hier in Poelkapelle van hetzelfde.
Nu krijg ik nog steeds brieven van Belgacom omtrent hun VIP club gedoe, alhoewel ik al klant af ben van Februari dit jaar.
Van too little too late gesproken.
Ik val hier niemand persoonlijk aan, gewoonweg even mijn verhaal en user-feedback mededelen.