Socks
Legacy Member
Ik wou nog eens beginnen gamen,nu heb ik ondervonden dat mijn PC weer een probleem geeft die ik nogal eens gehad heb.Na x aantal minuten krijg ik 'Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld'.
Normaal ga ik ervan uit dat het aan de drivers ligt.Na het verwijderen en updaten van drivers blijft het probleem zich voordoen.Ik heb ook gemerkt dat de pc alleen dit probleem geeft bij bepaalde games zoals bij Rift en world of warcaft.Als mijn vriendin RTC3 speelt op mijn pc is er helemaal geen probleem en kan ze uren doorspelen.Kan het aan overhitting liggen?

Normaal ga ik ervan uit dat het aan de drivers ligt.Na het verwijderen en updaten van drivers blijft het probleem zich voordoen.Ik heb ook gemerkt dat de pc alleen dit probleem geeft bij bepaalde games zoals bij Rift en world of warcaft.Als mijn vriendin RTC3 speelt op mijn pc is er helemaal geen probleem en kan ze uren doorspelen.Kan het aan overhitting liggen?

Lijkt me geen temp. gerelateerd probleem bij mij aangezien ik met waterkoeling zit en mij kaarten niet boven de 55c gaan.
.