Archief - Battlefield 3 PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cpt. Awesome

Legacy Member
@mdgf:
wil je zeggen dat je dus beter games speelt op linux(varianten) dan op windows? En merk je dan echt het verschil, of is het niet zo duidelijk?
Kan misschien handig zijn voor later, als mijn PC was ouder is, kan ik overschakelen nar linux ofzo ..
@spourop:
imho zijn pakweg 20% van de mensen die apple's kopen overgeschakeld voor de reden: "Oooh, its so shiny, i want it".

spourop

Legacy Member
Cpt. Awesome zei:
@mdgf:
wil je zeggen dat je dus beter games speelt op linux(varianten) dan op windows? En merk je dan echt het verschil, of is het niet zo duidelijk?
Kan misschien handig zijn voor later, als mijn PC was ouder is, kan ik overschakelen nar linux ofzo ..
@spourop:
imho zijn pakweg 20% van de mensen die apple's kopen overgeschakeld voor de reden: "Oooh, its so shiny, i want it".

20% misschien wel, maar 80% doet het voor de kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid en het os

Frado2005

Legacy Member
spourop zei:
Ahja.... :rofl:
En mischien kom ik niet op het apple forum omdat dit geen apple related vraag is??????

HET NUT VAN DIT TOPIC IS DAT IK WEET OF IK BATTLEFIELD 3 MOET KOPEN, EN WINDOWS MOET KOPEN PUNT ZO SIMPEL IS HET, NIET ZO MOEILIJK Hé?
please... Het antwoord is al lang gegeven en nu zit je gewoon de mac wat op te hemelen zodat iedereen weet dat jij ook een mac hebt.
En als ge BF wilt spelen moet ge windows hebben en een deftige pc. Met uw dierbare mac zal je niet teveel moeten gamen.
Dit werd al in de eerste antwoorden gegeven, dus deze thread kon al lang toe:)

spourop

Legacy Member
Frado2005 zei:
please... Het antwoord is al lang gegeven en nu zit je gewoon de mac wat op te hemelen zodat iedereen weet dat jij ook een mac hebt.
En als ge BF wilt spelen moet ge windows hebben en een deftige pc. Met uw dierbare mac zal je niet teveel moeten gamen.
Dit werd al in de eerste antwoorden gegeven, dus deze thread kon al lang toe:)

Dus als ik het goed begrijp heb ik deze thread gemaakt om te stoefen met mijn mac?

Ga aub weg en stop met het te verpesten..

Frado2005

Legacy Member
spourop zei:
Dus als ik het goed begrijp heb ik deze thread gemaakt om te stoefen met mijn mac?

Ga aub weg en stop met het te verpesten..

inderdaad, vanaf pagina 2:)
Heb het al gereport, hopelijk neemt een mod de nodige acties:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan