Archief - Battlefield 3 PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cpt. Awesome

Legacy Member
Ja die MBP zijn idd wel zeer duur.
Het zou wel een pluspunt zijn voor mijn studie, maar toch niet echt bepalend voor de beslissing :p
Game je veel op die MBP? Ik weet dat je zegt dat je meer PS3 speelt, maar heb je al paar spellen geprobeerd, eventueel met windows boot? En wat zijn je ervaringen? Ik zou graag BF3 ook kopen en kunnen spelen op kot dit jaar, maar weet niet als ik toch een MBP kies of dat wel lukt ;-)
PS3 menemen zal niet mogen van mijn ouders :p + ik suck in FPS met controller

spourop

Legacy Member
Cpt. Awesome zei:
Ja die MBP zijn idd wel zeer duur.
Het zou wel een pluspunt zijn voor mijn studie, maar toch niet echt bepalend voor de beslissing :p
Game je veel op die MBP? Ik weet dat je zegt dat je meer PS3 speelt, maar heb je al paar spellen geprobeerd, eventueel met windows boot? En wat zijn je ervaringen? Ik zou graag BF3 ook kopen en kunnen spelen op kot dit jaar, maar weet niet als ik toch een MBP kies of dat wel lukt ;-)
PS3 menemen zal niet mogen van mijn ouders :p + ik suck in FPS met controller

Wel, ik speel team fortres op high setting :p met een native resolution van 1680:1050 met 60 fps, natuurlijk is het geen hardcore game fzo maar toch, ik heb mijn mbp nog maar pas, dus windows heb ik er nog niet op, misschien voor binnenkort.

Ik heb trouwens ook lang getwijfeld om een macbook pro te kopen ( bijna een jaar :p) ben er nu wel zeer tevreden over!

Hij lijkt misschien wat duur voor de specs die je krijgt, maar als je een mac hebt zie je pas dat hij echt zijn geld waard is, IT JUST WORKS :) !

coldvinc

Legacy Member
Cpt. Awesome zei:
Ja die MBP zijn idd wel zeer duur.
Het zou wel een pluspunt zijn voor mijn studie, maar toch niet echt bepalend voor de beslissing :p
Game je veel op die MBP? Ik weet dat je zegt dat je meer PS3 speelt, maar heb je al paar spellen geprobeerd, eventueel met windows boot? En wat zijn je ervaringen? Ik zou graag BF3 ook kopen en kunnen spelen op kot dit jaar, maar weet niet als ik toch een MBP kies of dat wel lukt ;-)
PS3 menemen zal niet mogen van mijn ouders :p + ik suck in FPS met controller

Waarom moet je eigenlijk een MBP kopen? Als je het te duur vindt en er liefst ook vlot op wilt kunnen spelen lijkt me een deftige laptop van om en bij de €1200/€1400 toch ook goed?

Oh, 't is toch niet omdat je een grafische richting gaat doen en dat je docenten zeggen dat de programma's beter werken in OS X :ironic: (of iets in die trend)?

JackM

Legacy Member
Behalve UT2004 heb ik nog nooit een game weten te werken op men MBP.
Aangezien ik ook maar zelden nog es de goesting heb om wa te gamen, speel ik gewoon oude spellekes op men dell xps.

Als ge wilt gamen, blijft ge weg van mac! punt andere lijn! bootcamp ed zijn zever, dan moede geen mac kopen.

spourop

Legacy Member
JackM zei:
Behalve UT2004 heb ik nog nooit een game weten te werken op men MBP.
Aangezien ik ook maar zelden nog es de goesting heb om wa te gamen, speel ik gewoon oude spellekes op men dell xps.

Als ge wilt gamen, blijft ge weg van mac! punt andere lijn! bootcamp ed zijn zever, dan moede geen mac kopen.

Voor hardcore gaming natuurlijk niet, maar als je bv het gebruiks gemak van mac osx wilt, maar afentoe wat casual games wilt spelen (tf2, counterstrike,left for dead, of windows games)

Moet je je niet persé laten tegen houden omdat je op een mac "totaal niet kan gamen...

JackM

Legacy Member
Afwegen of hetgeen ge extra betaald voor osx, bootcamp, en da appleke op u scherm het waard is tov voor minder een beter gamesysteem te kopen met windows waar ge dan uw andere toepassingen ook op draait.

spourop

Legacy Member
JackM zei:
Afwegen of hetgeen ge extra betaald voor osx, bootcamp, en da appleke op u scherm het waard is tov voor minder een beter gamesysteem te kopen met windows waar ge dan uw andere toepassingen ook op draait.

Hij gaat het niet primair gebruiken om te gamen denk ik hé, mag ik je trouwens iets vragen? heb jij een mac?

Zarnikon

Legacy Member
spourop zei:
Hij gaat het niet primair gebruiken om te gamen denk ik hé, mag ik je trouwens iets vragen? heb jij een mac?

Ik denk het niet :ironic:

JackM zei:
Behalve UT2004 heb ik nog nooit een game weten te werken op men MBP.
Aangezien ik ook maar zelden nog es de goesting heb om wa te gamen, speel ik gewoon oude spellekes op men dell xps.

Als ge wilt gamen, blijft ge weg van mac! punt andere lijn! bootcamp ed zijn zever, dan moede geen mac kopen.

En hij heeft volledig gelijk, als ge wilt gamen, blijft ge weg van mac. Voor de prijs van een mac hebt ge zoiets: Asus 17.3" G74SX-TZ019V - i7 2630QM/8GB/1TB/8G SSD : 90N56C513H6199VL333Y - Komplett

JackM

Legacy Member
spourop zei:
Hij gaat het niet primair gebruiken om te gamen denk ik hé, mag ik je trouwens iets vragen? heb jij een mac?

Ja dus, zoals Zarnikon op een redelijk eenvoudige manier duidelijk maakt.

Als hij nog maar net een dikek pc gekocht heeft en pas volgend jaar een mac nodig heeft voor school, dan zou het mij imo nie echt slim lijken van ons geld dat we in talrijke aantallen in onze kluis hebben liggen nu aan een mac te spenderen als ge er toch op zou willen gamen.

Btw, ik snap eig heel het punt van uw topic niet? Ge hebt al een mbp en ge vraagt of ge een spel kunt spelen da nog nie uit is? That's it? :wtf:

Frado2005

Legacy Member
JackM zei:
Ja dus, zoals Zarnikon op een redelijk eenvoudige manier duidelijk maakt.

Als hij nog maar net een dikek pc gekocht heeft en pas volgend jaar een mac nodig heeft voor school, dan zou het mij imo nie echt slim lijken van ons geld dat we in talrijke aantallen in onze kluis hebben liggen nu aan een mac te spenderen als ge er toch op zou willen gamen.

Btw, ik snap eig heel het punt van uw topic niet? Ge hebt al een mbp en ge vraagt of ge een spel kunt spelen da nog nie uit is? That's it? :wtf:

deze persoon stelt graag nutteloze vragen en komt nu blijkbaar op dit forum omdat niemand op het Apple gedeelte nog van hem moet weten;) . Beste is om deze persoon gewoonweg te negeren:)

spourop

Legacy Member
Frado2005 zei:
deze persoon stelt graag nutteloze vragen en komt nu blijkbaar op dit forum omdat niemand op het Apple gedeelte nog van hem moet weten;) . Beste is om deze persoon gewoonweg te negeren:)

Ahja.... :rofl:
En mischien kom ik niet op het apple forum omdat dit geen apple related vraag is??????

HET NUT VAN DIT TOPIC IS DAT IK WEET OF IK BATTLEFIELD 3 MOET KOPEN, EN WINDOWS MOET KOPEN PUNT ZO SIMPEL IS HET, NIET ZO MOEILIJK Hé?

Cpt. Awesome

Legacy Member
HAHA, nice :p

Nu ik heb inderdaad een deftige Vaio staan hier van 1500 euro, full HD met i7 en 8 gig ram. Ik ben er zeeer tevreden van en kan er op gamen als ik de setting wat aanpas zodat alles perfect draait. Ik koop idd geen mac om te gamen, dat heb ik al genoeg gehoord, maar ik ga wsl wel met exclusieve apple programma's moeten werken.. Final cut pro en dergelijke.
Er zijn mac's beschikbaar op school, maar als je dan eens iets moet afwerken of thuis uitproberen...
Nu het is inderdaad veel geld, dus ik zal afwachten en proberen zonder. Want het zou jammer zijn om de mijne al te verkopen.
Mac zie ik sowieso wel zitten, nog nooit zelf gehad en zou wel eens wille proberen, maar als ik kosten kan vermijden geef ik daar de voorrang aan toch :p

BF3 zou wel draaien op een i7 met 8gb ram en een (redelijk) GraKa met 1GB ram denk ik.
Zoniet dan zal ik des te betere punten hebben op school xD

spourop

Legacy Member
Cpt. Awesome zei:
HAHA, nice :p

Nu ik heb inderdaad een deftige Vaio staan hier van 1500 euro, full HD met i7 en 8 gig ram. Ik ben er zeeer tevreden van en kan er op gamen als ik de setting wat aanpas zodat alles perfect draait. Ik koop idd geen mac om te gamen, dat heb ik al genoeg gehoord, maar ik ga wsl wel met exclusieve apple programma's moeten werken.. Final cut pro en dergelijke.
Er zijn mac's beschikbaar op school, maar als je dan eens iets moet afwerken of thuis uitproberen...
Nu het is inderdaad veel geld, dus ik zal afwachten en proberen zonder. Want het zou jammer zijn om de mijne al te verkopen.
Mac zie ik sowieso wel zitten, nog nooit zelf gehad en zou wel eens wille proberen, maar als ik kosten kan vermijden geef ik daar de voorrang aan toch :p

BF3 zou wel draaien op een i7 met 8gb ram en een (redelijk) GraKa met 1GB ram denk ik.
Zoniet dan zal ik des te betere punten hebben op school xD

Als je het wilt gebruiken voor wat uit te testen en af te werken, heb je dan al eens aan de nieuwe mac mini gedacht? die heb je al vanaf 600 euro

Cpt. Awesome

Legacy Member
Ja, dat zou mss ook een oplossing zijn! Totaal niet aan gedacht, merci ;-)
Maar daar komen volgens mij ook weer allerlei kosten bij (voor nieuwe mac-users)??
Sinds apple zo exclusief is over hun producten. Bvb een scherm aansluiten zal een mac moeten zijn? Keyboards en dergelijke ook??
Maar het is sowieso een goedkoper alternatief ;-) Tenzij ik m'n vaio eventueel nog kan verkopen, maarja.. Dat zien we wel, mss is het (zoals altijd) 'aanbevolen' en ga je het dan mss 2 of 3 weken gebruiken..
Zo heb ik al veel atlassen, grammer boeken, .. mogen kopen in middelbaar voor niets :p

Anyway, goed idee, thanks

mdgf

Legacy Member
De vraag of je een mac wilt hebben beantwoorden is heel simpel ze: ga je programma's draaien die exclusief op OSX draaien (of beter werken dan op windows/linux/BSD/...)?
If not dan betaal je puur voor de looks en het besturingssysteem, qua prestaties ben je je geld aan het verbranden.

Cpt. Awesome

Legacy Member
Ja, dat denk ik ook. Apple rekent een dikke som voor de naam en 'shiny'ness van hun producten.
De OS spreekt me vooral aan, de mogelijkheden... Maar om duidelijk te zijn voor het moment denk ik windows, enkel mac indien nodig. Het probleem is gewoon dat ik graag van die nieuwe producten heb. Zo heb ik ook een tablet overwogen (ipv een iphone upgrade in oktober).

spourop

Legacy Member
mdgf zei:
De vraag of je een mac wilt hebben beantwoorden is heel simpel ze: ga je programma's draaien die exclusief op OSX draaien (of beter werken dan op windows/linux/BSD/...)?
If not dan betaal je puur voor de looks en het besturingssysteem, qua prestaties ben je je geld aan het verbranden.

Het os is wel zeer goed, en dat os eist minder van die specs zodat je betere prestaties krijgt dan bv op windows.

Bovendien moet je geen virusscanner etc kopen...

Cpt. Awesome

Legacy Member
Ja, ik ken de meeste voordelen aan apple wel ;-)
De enige nadelen zijn prijs & het gamen. En dat zijn toch 2 belangrijke punten voor de meeste mensen, ook voor mij dus.

mdgf

Legacy Member
En als ik puppy linux (hell, eender welke linux distro die niet ubuntu heet) draai dan krijg ik nog 10x meer uit mijn hardware (ramdisk) en er zijn nog veel minder virussen voor linux dan mac.

En windows 7 draai btw nog perfect op een pentium 4 met 1GB ram, dus eigenlijk doet het er niet toe, want ouder qua hardware gaat niemand ouder gaan.
Betalen voor een virusscanner (in zoverre dat eigenlijk nodig is, de beste virusscanner is uw gezond verstand) is de moeite niet meer sinds MSE, avira en avast zo goed zijn.

Als je OSX verkiest boven windows 7 perfect begrijpelijk (mij moet je niet proberen te overtuigen, doe geen moeite), maar dat zijn in mijn ogen totaal geen argumenten :p.

spourop

Legacy Member
mdgf zei:
En als ik puppy linux (hell, eender welke linux distro die niet ubuntu heet) draai dan krijg ik nog 10x meer uit mijn hardware (ramdisk) en er zijn nog veel minder virussen voor linux dan mac.

En windows 7 draai btw nog perfect op een pentium 4 met 1GB ram, dus eigenlijk doet het er niet toe, want ouder qua hardware gaat niemand ouder gaan.
Betalen voor een virusscanner (in zoverre dat eigenlijk nodig is, de beste virusscanner is uw gezond verstand) is de moeite niet meer sinds MSE, avira en avast zo goed zijn.

Als je OSX verkiest boven windows 7 perfect begrijpelijk (mij moet je niet overtuigen, doe geen moeite), maar dat zijn in mijn ogen totaal geen argumenten :p.

In mijn ogen wel, bovendien krijg je dan nog een mooi en duurzaam design en een uiterst stille en koele computer
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan