Tikke
Legacy Member
Hallo iedereen,
ben sinds eergisteren de trotse eigenaar van een Ati X800 XT PCI-E. Ik heb het volgende probleem : de kaart heeft blijkbaar een extra voeding die via een 6-pin molex wordt aangestuurd (2 rijen van 3-pin). Blijkbaar heeft mijn voeding (een nieuwe Akasa 480W ATX2) deze aansluiting niet. Heeft iemand een idee waar ik eventueel een adapter kan kopen die van de klassieke voeding (4-pin) naar deze 6-pin kan omgevormd worden of ... als alternatief mij een supervoeding kan voorstellen die wel deze aansluiting heeft ?
Bedankt voor de hulp
ben sinds eergisteren de trotse eigenaar van een Ati X800 XT PCI-E. Ik heb het volgende probleem : de kaart heeft blijkbaar een extra voeding die via een 6-pin molex wordt aangestuurd (2 rijen van 3-pin). Blijkbaar heeft mijn voeding (een nieuwe Akasa 480W ATX2) deze aansluiting niet. Heeft iemand een idee waar ik eventueel een adapter kan kopen die van de klassieke voeding (4-pin) naar deze 6-pin kan omgevormd worden of ... als alternatief mij een supervoeding kan voorstellen die wel deze aansluiting heeft ?
Bedankt voor de hulp
