Zo lang ik weet zijn Omegadrive drivers niet origineel en zijn samengeknutseld door een persoon buitenaf en nog altijd te gebruiken op eigen risico.
Zie ik hier een paar posten in de richting dat nVidia beter zou zijn dan ATi qua drivers, dit heeft niks te doen met Omegadrive drivers die door derden in elkaar geprutst worden.
Wil je geen prul op uwe pc en een stabiel systeem, gebruik alleen de drivers die ATi & nVidia op hun sites vrijgeven, dan heb je ook geen problemen dat er ergens iets niet werkt.
Ik werk al jaren met ATi only drivers, nog nooit heeft er hier iets niet gewerkt.
Omegadrive is zoals Beta, niet herkend en zonder support door ATi & nVidia en te installeren op eigen risico, gaat er iets fout moet je de fout bij die drivers zoeken niet dat ATi & nVidia slechte hardware maakt.