Archief - ATi probleem 100ste keer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

krisiboy

Legacy Member
jah ik had dus omegadriver 22.90 die werken goed in cs maar dan in flatou krijg ik rare kleuren op de outo's en in css op de muren dus ik instal ander driveres catalyst 4.10 jah maar alsk nu css of cs opstart valt sherm uit :s en de rest van de spelen werken goed :o bv flatout werkt nrm
wat moek ik nu doen plz help me
ah jah nog iets ik heb ati radeon 9200 265DDr maar ik zo'n driver setup readmee staan altijd maar ati radeon 9200 64 en 128 :wtf:
jah toch bedankt

-Phoen!x-

Legacy Member
ik had dat ook met men pc. dat in cs na enkele minuten/seconden scherm uitviel.
ik heb andere drivers ( via & ATI ) geprobeerd en nu werkt het goed. iemand anders dak ken heeft ongeveer zelfde pcs heeft de drivers dat ik eerst had en heeft nooit dat probleem gehad dus gewoon proberen tot je de goeie combinatie hebt :p

thooW!

Legacy Member
bij mijn kaart ati rx600 freezde myn pc bij elk spel met Catalyst 4.10
andere drivers installen totda ge het niet meer hebt !

krisiboy

Legacy Member
Ok ik ga da dan doen :o maar moet ik bij elke nieuwe drivers dak instal de oude verwijderen :o

Snoy

Legacy Member
ik heb gahad da mijn pc gewoon uitviel :wtf:

maar ik heb da kunne fixe door format c :)

gl

deathsythe

Legacy Member
:applause: :love: NVIDEA !!! :applause:

niet beter in kwaliteit ma werkt vlotter volgens mij :niceone:

deathsythe

Legacy Member
krisiboy zei:
lol Nvidea omg :s Ati :d

boh valt goed mee oor heb een geforce 2.0 en no problems at all, kzeg niet da die de beste is ma kan er toch cs en css lekkr mee draaien ;)

krisiboy

Legacy Member
i Love ati ma nu op het ogeblik nie wan kan nie meer spelen of sherm valt uit :s

Jry

Legacy Member
Lol, nu nie voor het een of het ander. M'n vorige kaart was ook na ATI (9600Pro 256DDR). Maar is dit nu nie het bewijs da de drivers van Nvidia net iets beter zijn dan die van ATI :) ? Ge zie da toch vlug als ge begint over de 6800GT van Nvidia en de ATI X800 ofzo da ze altijd zeggen da Nvidia ietsje beter is, maar als ATI goede drivers enzo zou hebben da ATI beter zou zijn? :)

Nu ff iets heel anders. Probeer eens een ATI te installen op ne Linux pc, ge zult veel moeite moeten hebben. Bij ne Nvidia daarintegen zit da al standaard in die Linux in ... Daar moe ge geen lap meer voor doen.

Nuja, uw probleem is dus nog nie opgelost hé mee uw drivers. Ik zou zeggen kijkt is op de site ofzo van ATI en download de nieuwste drivers? Of install juist es de standaard driver diebij uw kaartje was ...

Is misschien maar stom van mij, maar heb nog gehoord de oude drivers soms beter zijn op sommige vlakken dan de nieuwe.

Have fun ;)

krisiboy

Legacy Member
ja kheb dat ook al geprobeert de beelden zijn nu mooi zonder raare kleuren en zo :o maar toch vlat sherm uit na 5min al ietsje langer :niceone:
ik zal zo gelijkelijk omhoog gaan denk ik keb nu 4.4 denk ik

krisiboy

Legacy Member
yup 4.4 werkt maar vroeger had rivatuner en had ik daar een beetje mijn speed overclokt van 3dkaart maar nu ik doe da speel spel en daarna kijk ik en staat terug op nrm :o :wtf:

stimpy13

Legacy Member
wtf steekte gullen allemaal uit , ik hem da allemaal nie me men ati 9600XT
Ik gebruik de driver radeon omega drivers v2.5.90 Beta

BraveHeart

Legacy Member
(zucht) Omegadrive zijn 3rd party drivers, gemaakt door een persoon buiten het nVidia & ATi gebeuren.

Zo lang ik weet zijn Omegadrive drivers niet origineel en zijn samengeknutseld door een persoon buitenaf en nog altijd te gebruiken op eigen risico.

Zie ik hier een paar posten in de richting dat nVidia beter zou zijn dan ATi qua drivers, dit heeft niks te doen met Omegadrive drivers die door derden in elkaar geprutst worden.

Omegadrive drivers hebt ge ook voor nVidia kaarten.
Die slechte kwaliteit kan ook bij nVidia van toepassing worden.

Detonator / Forceware -> nVidia
Catalyst -> ATi

Wil je geen prul op uwe pc en een stabiel systeem, gebruik alleen de drivers die ATi & nVidia op hun sites vrijgeven, dan heb je ook geen problemen dat er ergens iets niet werkt.

Ik werk al jaren met ATi only drivers, nog nooit heeft er hier iets niet gewerkt.
Omegadrive is zoals Beta, niet herkend en zonder support door ATi & nVidia en te installeren op eigen risico, gaat er iets fout moet je de fout bij die drivers zoeken niet dat ATi & nVidia slechte hardware maakt.

mightybunny

Legacy Member
gebruik nu al mijn ati 9500pro al 1.5 jaar ofzo en nog geen enkel probleem gehad met drivers.

Tweak37

Legacy Member
BraveHeart zei:
(zucht) Omegadrive zijn 3rd party drivers, gemaakt door een persoon buiten het nVidia & ATi gebeuren.

Zo lang ik weet zijn Omegadrive drivers niet origineel en zijn samengeknutseld door een persoon buitenaf en nog altijd te gebruiken op eigen risico.

Zie ik hier een paar posten in de richting dat nVidia beter zou zijn dan ATi qua drivers, dit heeft niks te doen met Omegadrive drivers die door derden in elkaar geprutst worden.

Omegadrive drivers hebt ge ook voor nVidia kaarten.
Die slechte kwaliteit kan ook bij nVidia van toepassing worden.

Detonator / Forceware -> nVidia
Catalyst -> ATi

Wil je geen prul op uwe pc en een stabiel systeem, gebruik alleen de drivers die ATi & nVidia op hun sites vrijgeven, dan heb je ook geen problemen dat er ergens iets niet werkt.

Ik werk al jaren met ATi only drivers, nog nooit heeft er hier iets niet gewerkt.
Omegadrive is zoals Beta, niet herkend en zonder support door ATi & nVidia en te installeren op eigen risico, gaat er iets fout moet je de fout bij die drivers zoeken niet dat ATi & nVidia slechte hardware maakt.


en wrm gebruikt men omega drivers? Idd omdat de orginele crappy zijn. Wa zeker eht geval is bij ati, juist 4.11 geinstalleerd, lap alle spelle crashe om de 5 minute. Ik dahct eerst, da ligt prolly aan het spel (nfsu2), ma tis bij andere spellen ook. Na twee dagen orginele drivers, gaan de omegas der maar weer op. En niet van harte, want erg goed werken die ook niet...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan