Archief - Asus kwaliteit...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morpheus

Legacy Member
Ik heb dus overlaatste twee onderdelen van asus gekocht, omdat ik vroeger nogal tegen zijn meerprijs was tegenover andere onderdelen.
Maar nu merk ik in feite dat asus qua kwaliteit en ondersteuning echt wel superieur is.

Delen jullie die mening?

(kwestie van eens gewoon over iets te praten hé ;) )

own^Shady

Legacy Member
mijn mobo dee wel wa raar tegen men oude ram, maar buiten da geen problemen met men mobo of 3dk aart (bijde van asus)

Conqie

Legacy Member
asrock das een budgetmerk van asus en ik moe zegge voor diene prijs doet da zijn werk ook schitterend...

guRuh

Legacy Member
topkwaliteit? kvind et verschrikkelijk zwak dat ge geen SATA HD's kunt installeren "out of the box"

mja voor de rest is het, net zoals MSI , kwaliteit

de fitnessbonk

Legacy Member
Hier niks van asus, dermee dat niks deftig macheert waarschijnlijk :p

CyberOps

Legacy Member
Vroeger had mijn PIII een ASUS mobo en da ding rockte gewoon! ASUS rulzzz :niceone:

Davion

Legacy Member
guRuh zei:
topkwaliteit? kvind et verschrikkelijk zwak dat ge geen SATA HD's kunt installeren "out of the box"

mja voor de rest is het, net zoals MSI , kwaliteit

Ligt niet aan moederbord maar aan gebruikte chipset....
Ge kunt met geen enkele VIA chipset rechtstreeks installen zonder de 'F6-driver'...

$anka

Legacy Member
op de p4c800-e deluxe gaat da zonder problemen, gewoon aansluiten en installeren, ging lekker, en voor de rest, goei moboke

guRuh

Legacy Member
Davion zei:
Ligt niet aan moederbord maar aan gebruikte chipset....
Ge kunt met geen enkele VIA chipset rechtstreeks installen zonder de 'F6-driver'...

so? er een disketje bijsteken is niet veel gevraagd e

hoe ge het ook draait of keert, het IS asus hun fout

nTFs

Legacy Member
Ni echt een goede ervaring met mijne P4C800 Deluxe.
Eerst en vooral het heatsink probleem waarvoor ik een revisie kreeg die af en toe nog wel eens de melding "cpu fan failed" geeft maar alles werkt naar behoren.
Volgende mobo wordt allerzins Abit.

eniac

Legacy Member
Morpheus zei:
Delen jullie die mening?

Neen, ze zijn niet beter of slechter dan andere premium merken. Af en toe heeft merk X of Y wel eens een succesvolle reeks, en atm scoort ASUS goed in de moederborden. Maar superieur aan de anderen? Naah, echt niet.

Fr@gsta

Legacy Member
P4C800Dlx = ronduit goede ervaringen mee, nooit problemen mee gehad.
Asus sticker = oogt mooi op de voorkant van men case

Voor de rest geen Asus spullen.

thunderhawk

Legacy Member
guRuh zei:
so? er een disketje bijsteken is niet veel gevraagd e

hoe ge het ook draait of keert, het IS asus hun fout


jaloerserik. :p En voor my is da wel te veel gevraagd. :D

JackF

Legacy Member
Qua volledigheid van het pakket scoort MSI het hoogst vind ik, Asus en Gigabyte doen ook heel hard hun best en zijn kwalitatief goed

Conqie

Legacy Member
ik vraag mij af hoe het zou zijn met chaintec en andere vroeger ware da toch topmerken of nie?

Morpheus

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
asrock das een budgetmerk van asus en ik moe zegge voor diene prijs doet da zijn werk ook schitterend...


kheb ook goed ervaring met asrock...

asus is vanaf nu mijn merk, als ik zie wat softwarematige ondersteuning die geven bij hun mobo's en 3d-kaarten...
en da werkt allemaal perfect!

Den Deze

Legacy Member
Mijn mobo's en stuff zijn ook bijna allemaal van asus, nog nooit probs mee gehad :)

guRuh

Legacy Member
thunderhawk zei:
jaloerserik. :p En voor my is da wel te veel gevraagd. :D

kben helemaal niet jaloers ik heb zelf nog nen asus gehad

en eum: bij asus leveren ze geen rounded cables bij zover ik weet ;)

==> msi veel beter gelevert
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan