Archief - AMD Socket 939 Cooler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ghostblade

Legacy Member
maar die cooler moet niet stil zijn hoor zolang die maar zeer goed koelt
EDIT: is de Hyper 6 van coolermaster een goede keuze of raden jullie die mij af ?

[IpL]Viper_666

Legacy Member
ghostblade zei:
maar die cooler moet niet stil zijn hoor zolang die maar zeer goed koelt
EDIT: is de Hyper 6 van coolermaster een goede keuze of raden jullie die mij af ?
Dat ding weegt bijna 1kg he...
Ni echt ideaal gewicht om aan uw moederbord te hangen,
vooral als ge met uwe pc naar lan's enzo wilt gaan.

Tis van koper en koelt ongeveer even goed als een xp120
uit aluminium (!), behalve als je er een turbine van gaat maken,
door er een tweede fan op te zetten aan de andere kant.

De hyper6 is echt ne luide cooler vergeleken met andere.
De xp90 is anders ook wel goed en zal wel op je bord passen.

Er staat een review op Madshrimps met deze coolers...

ghostblade

Legacy Member
ik zou die wel willen kopen maar zolas ik al zij mij plaatselijk hardware boer doet niet in jet mer van die XP-...

[IpL]Viper_666

Legacy Member
ghostblade zei:
ik zou die wel willen kopen maar zolas ik al zij mij plaatselijk hardware boer doet niet in jet mer van die XP-...
Als je die echt wilt (kan der in komen kga die ook kopen na de feesten :) )
kan je die toch via een webshop kopen? bvb bij ColorCase.be

^^VooDoo^^

Legacy Member
wtf @ die mensen die zeggen dat die boxed cooler niet goed is? Als je mss gaat OC'en niet, maar als je die pc gewoon standaard houdt, is da beste cooler ever. Draait hier aan 28° niet stressed en 35° stressed (vb: games en dergelijke).

Fr@gsta

Legacy Member
Dat kan bij u idd het geval zijn. Maar ge hebt moederborden die de temp de socket diode uitlezen en andere lezen het uit de diode van de cpu zelf.

Fear

Legacy Member
ik zou zeggen, ga niet voor die grote heatpipe coolers zoals die van coolermaster of thermaltake (Tower en deep impacts enz...)

ikzelf heb zo een TT tower, en men moederbord is na verloop van tijd gaan buigen van het gewicht, ik heb nu zelf voor tegengewicht moeten zorgen.

Als oplossing ga ik voor volgende cooler, en niet den xp-120 :p

http://www.thermalright.com/a_page/main_product_sb2.htm

ik laat wel wat weten ivm temps

Crazy

Legacy Member
Zeker laten weten hoe da koelblokske presteert, mss haal ik me er dan ook nog zo eentje!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan