ghostblade zei:
maar die cooler moet niet stil zijn hoor zolang die maar zeer goed koelt
EDIT: is de Hyper 6 van coolermaster een goede keuze of raden jullie die mij af ?
Dat ding weegt bijna 1kg he...
Ni echt ideaal gewicht om aan uw moederbord te hangen,
vooral als ge met uwe pc naar lan's enzo wilt gaan.
Tis van koper en koelt ongeveer even goed als een xp120
uit aluminium (!), behalve als je er een turbine van gaat maken,
door er een tweede fan op te zetten aan de andere kant.
De hyper6 is echt ne luide cooler vergeleken met andere.
De xp90 is anders ook wel goed en zal wel op je bord passen.
Er staat een review op
Madshrimps met deze coolers...