Archief - AMD Socket 939 Cooler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kwertie

Legacy Member
ghostblade zei:
ik vind deze cooler wel mooi en schijnt ook wel redelijk goed te zijn maar weet er iemand of die ook past op een Socket 939
http://www.coolermaster.com/index.p...uct&p_serial=ACB-V83&other_title=ACB-V83JET 7
en als die niet past welke koop ik dan het best
liefst geen XP120 ding
ook al zou die passe, schijnt bucht te zijn, is een plastieken ding zonder veel oc-mogelijkheden
die andere van coolermaster daarentegen, waar een link staat bij een van bovenstaande posters vind ik wel interessant :)

palatinus

Legacy Member
Kwertie zei:
ook al zou die passe, schijnt bucht te zijn, is een plastieken ding zonder veel oc-mogelijkheden
die andere van coolermaster daarentegen, waar een link staat bij een van bovenstaande posters vind ik wel interessant :)
goe bezig jongen
den xp-120 is een van de beste coolers voor socket 939 (veel beter dan da coolermaster ding in alle geval). Mijn cpu draait nu stressed 12 graden minder dan met boxed cooling

corvette

Legacy Member
palatinus zei:
goe bezig jongen
den xp-120 is een van de beste coolers voor socket 939 (veel beter dan da coolermaster ding in alle geval). Mijn cpu draait nu stressed 12 graden minder dan met boxed cooling

Kwertie bedoelt die Coolermaster, niet die ThermalRight XP-120.

ghostblade

Legacy Member
maar ik heb gewoon gezecht die XP120 niet omdat mijn plaatselijke hardware boer die niet kan krijgen

ghostblade

Legacy Member
nog een vraagje ik heb nu een AMD athlon64 3500+ maar is dat normaal dat als ik 3dmark doe en ik bekijk mijn systeem dat er daar unknow staat en dan 2.2 ghz ?

Ephram

Legacy Member
ghostblade zei:
nog een vraagje ik heb nu een AMD athlon64 3500+ maar is dat normaal dat als ik 3dmark doe en ik bekijk mijn systeem dat er daar unknow staat en dan 2.2 ghz ?

Ja is van praktisch alle amd64's en zelf amd xp's zo dat er unkown staat.

Zwan

Legacy Member
Een 3500+ werkt natuurlijk aan 2.2Ghz, tis nen AMD. Wa hadde wel gedacht?

Fr@gsta

Legacy Member
de boxed cooler is allesinds niet veel soeps
Std 3500+ draait hier 60°C-64°C, heatsink maakt goed contact met core en vers laagje AS3.
Zalman 7000B-Cu ziet er ook een goede heatsink.

corvette

Legacy Member
Fr@gsta zei:
de boxed cooler is allesinds niet veel soeps
Std 3500+ draait hier 60°C-64°C, heatsink maakt goed contact met core en vers laagje AS3.
Zalman 7000B-Cu ziet er ook een goede heatsink.

idd die boxed coolers zijn toch niet bij de beste..

kutteke

Legacy Member
corvette zei:
idd die boxed coolers zijn toch niet bij de beste..
hmmz raar die cooler draaide een 3200+ in een gesloten case (midi) met maar 1 casefan en een 6800LE vrij zwaar oced eronde stressed maar 41°

dit met mooi verspreid (iets dikker dan papier) laagje AS5 waar ik meer dan 10 min aan bezig ben geweest :)

ghostblade

Legacy Member
weet er niemand een andere cooler die even goed is want die XP-120 past niet op mijn K8n Neo2 platinum moederbord

Crazy

Legacy Member
zalman 7700 past er ook niet op!
ff vraagje, is de Zalman 7000 echt heel stil? en kunde em op min speed laten draaien en nog goeie resultate ebben?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan