xyus89
Legacy Member
hoi l@tro!
ik heb mijn handleiding geopend van mijn mobo en derstond zoiets in van T1 en T2, dit staat bij mijn ram sectie in de bios , dit is toch wat u bedoelt?
en de ''oudere'' newcaslte core's ? ik heb deze pas van augustus?
'k heb em gezet op T2 EN loopt op 2565 mhz en langer dan 10 sec :applause: 15 minute op precies te zijn en heb superpi van 36 sec!!!
thx al! miss toch iets met ram
Greetz Xyus.
ik heb mijn handleiding geopend van mijn mobo en derstond zoiets in van T1 en T2, dit staat bij mijn ram sectie in de bios , dit is toch wat u bedoelt?
en de ''oudere'' newcaslte core's ? ik heb deze pas van augustus?
'k heb em gezet op T2 EN loopt op 2565 mhz en langer dan 10 sec :applause: 15 minute op precies te zijn en heb superpi van 36 sec!!!
thx al! miss toch iets met ram
Greetz Xyus.