xyus89
Legacy Member
yu,
ik ben al een tijke aant oc'en en ik kom stabiel tot 250x10 dus 2500 mhz.
mijn ram is corsair xms pc3200 samsung TCCD chips.
MAAR als ik ietskes maar dan ook ietskes over de 2500 mhz crashed mijn pc , freezed gewoon? op 2500 mhz heb 'k uure gegamed en pc een nacht late aanstaan. maar op 2510 mhz , na 10 minute valt em idle uit.
dus zou het kunnen dat de amd +3000 newcastle gelocked is tot 2500 mhz max? want mijn temps zijn ech nie overdreve
2200 mhz idle 38 graden @ 1.58 vcore
2500 mhz idle 43 graden @ 1.65 vcore ('k eb al 1.75 vcore gebrobeerd en still the same)
mijn ram: daar jaag ik 2.85 volt door en ik heb mijn CAS van 2.0 naar 2.5 moette verschuive, op een FSB van 250 draaien die op 2.5-3-3-8,
Samsung TCCD kunnen 2.5-3-3-6 @ 260 FSB @ 2.85 ma et verschil merkt ge nie echt dus laat 'k die 8 ma op 8 staan ipv 6 .
dus heeft iemand miss nog andere redenen waarom ik heb niet verder dan 2500 mhz stabiel krijg?
et rare is dat ik nog op bv 2595 mhz nog superpi gedraaid krijg ma als ff met mijn muis beweeg is et FrEeZe ma echt Freeze , zelfs Caps Lock lampke krijg 'k ni aan.
ma toch 2500 mhz @ air is toch nog redelijk goed.
zouden miss andere mensen met een amd 64 +3000 newcastle core of mensen die de newcastle core ook es probere over de 2500 mhz te gaan en kijke als het bij hun gaat?
zeg u mening maar.
groetz Xyus
ik ben al een tijke aant oc'en en ik kom stabiel tot 250x10 dus 2500 mhz.
mijn ram is corsair xms pc3200 samsung TCCD chips.
MAAR als ik ietskes maar dan ook ietskes over de 2500 mhz crashed mijn pc , freezed gewoon? op 2500 mhz heb 'k uure gegamed en pc een nacht late aanstaan. maar op 2510 mhz , na 10 minute valt em idle uit.
dus zou het kunnen dat de amd +3000 newcastle gelocked is tot 2500 mhz max? want mijn temps zijn ech nie overdreve
2200 mhz idle 38 graden @ 1.58 vcore
2500 mhz idle 43 graden @ 1.65 vcore ('k eb al 1.75 vcore gebrobeerd en still the same)
mijn ram: daar jaag ik 2.85 volt door en ik heb mijn CAS van 2.0 naar 2.5 moette verschuive, op een FSB van 250 draaien die op 2.5-3-3-8,
Samsung TCCD kunnen 2.5-3-3-6 @ 260 FSB @ 2.85 ma et verschil merkt ge nie echt dus laat 'k die 8 ma op 8 staan ipv 6 .
dus heeft iemand miss nog andere redenen waarom ik heb niet verder dan 2500 mhz stabiel krijg?
et rare is dat ik nog op bv 2595 mhz nog superpi gedraaid krijg ma als ff met mijn muis beweeg is et FrEeZe ma echt Freeze , zelfs Caps Lock lampke krijg 'k ni aan.
ma toch 2500 mhz @ air is toch nog redelijk goed.
zouden miss andere mensen met een amd 64 +3000 newcastle core of mensen die de newcastle core ook es probere over de 2500 mhz te gaan en kijke als het bij hun gaat?
zeg u mening maar.
groetz Xyus


. Maar toch ik vind da ge nog ne goeie OC hebt. die paar mhz'kes gaan het nie uitmake zalle 
)