is weer leuk.
2 topics ene hier en ene in aankoopadvies. gooit da ne keer samen.
alle kga herhalen wat ik daar gezegd heb.
ik ben eigenlijk ontgoocheld van hun pc. ( sinds ze die grijze kickass kastjes hebben ) is het aanbod eigenlijk maar gewoontjes geworden voor een gewone prijs.
ten tijde dat het nog lifetec was lag de prijs echt stukken lager. nu is er met moeite verschil met winkel.
en dan nog het feit dat ze vroeger 1499 € pc's maakten en nu de onderste laag mikken de +/- 1000 € regionen.
ja ok de markt voor hen is totaal overzadigd en een nieuwe 1499er uitbrengen zal voor hen lastig zijn om ze aan de man te brengen.
mijn eerste ondervinden kwa specs en review lezen. ( al uit in nederland en duitsland

)
zijn half en half.
leuk dat ze eindelijk een SATAke hebbe maar ik stel me vragen bij de graka. persoonlijk vin ik dus dat de pc enkel de moeite is als de die 400 400 op de standaardspeeds van de 6600GT kan laten draaien. ( of eventueel een paar pijplijnen of shaders bij aanschakelen ) anders zou ik zeggen passen.
thangt dus eigenlijk af van de mogelijkheden van de graka