Archief - aldi computer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eniac

Legacy Member
PussyDuster zei:
maar voor een doorsnee all round gebruiker is dit een enorm goede koop.

Voor een doorsnee allround gebruiker heb je al die tralala begot niet nodig en kan je zelfs met een veel goedkopere bak nog meer dan rondkomen.

vinteg

Legacy Member
@eniac ja da besef ik ook wel da het ni gratis is :D
maar jullie gedragen je wel precies of jullie zouden hem nog ni willen als je hem gratis kreeg

inspiratieloos

Legacy Member
als ge de 501 nutteloze programmatjes enzo gaat installeren dat ze erbij gooien, loopt u pc al traag van int begin met die 512 mb :wtf:

dexter

Legacy Member
inspiratieloos zei:
als ge de 501 nutteloze programmatjes enzo gaat installeren dat ze erbij gooien, loopt u pc al traag van int begin met die 512 mb :wtf:

Looooooooooool,fietske pakkeeeeeeee :offtopic: :bow: :bow:

eniac

Legacy Member
vinteg zei:
@eniac ja da besef ik ook wel da het ni gratis is :D
maar jullie gedragen je wel precies of jullie zouden hem nog ni willen als je hem gratis kreeg

Wij gedragen ons zo? Omdat we zeggen dat het een slechte keuze is? Jij bent een rare hoor :p

Moest ik er een gratis krijgen btw, ik verkocht hem direct om een A64 mee te kopen.

FeNiX4LiFe

Legacy Member
is weer leuk.
2 topics ene hier en ene in aankoopadvies. gooit da ne keer samen.

alle kga herhalen wat ik daar gezegd heb.
ik ben eigenlijk ontgoocheld van hun pc. ( sinds ze die grijze kickass kastjes hebben ) is het aanbod eigenlijk maar gewoontjes geworden voor een gewone prijs.

ten tijde dat het nog lifetec was lag de prijs echt stukken lager. nu is er met moeite verschil met winkel.
en dan nog het feit dat ze vroeger 1499 € pc's maakten en nu de onderste laag mikken de +/- 1000 € regionen.
ja ok de markt voor hen is totaal overzadigd en een nieuwe 1499er uitbrengen zal voor hen lastig zijn om ze aan de man te brengen.

mijn eerste ondervinden kwa specs en review lezen. ( al uit in nederland en duitsland ;) )
zijn half en half.
leuk dat ze eindelijk een SATAke hebbe maar ik stel me vragen bij de graka. persoonlijk vin ik dus dat de pc enkel de moeite is als de die 400 400 op de standaardspeeds van de 6600GT kan laten draaien. ( of eventueel een paar pijplijnen of shaders bij aanschakelen ) anders zou ik zeggen passen.

thangt dus eigenlijk af van de mogelijkheden van de graka

azerty

Legacy Member
dat niet alleen, maar 3 jaar garantie telt ook vind ik, waar vind je dat nog ???

FeNiX4LiFe

Legacy Member
bwa garantie daar moet het echt niet hoor.

electronica valt oftewel tijdens de eerste maanden in panne of pas tegen het einde van zn leeftijdscyclus.
eigenlijk heb je niet meer dan 1 jaar nodig. maar psychologisch telt het wel :)

donkey_thong

Legacy Member
Om een nieuwe thread te besparen: die 17" die ter ook is, is die ietwat goed? ik was eerst van plan een liyama E431S-S te kopen maar nu twijfel ik.

dexter

Legacy Member
donkey_thong zei:
Om een nieuwe thread te besparen: die 17" die ter ook is, is die ietwat goed? ik was eerst van plan een liyama E431S-S te kopen maar nu twijfel ik.

reactietijd 25ms voor een 50 tal€rokes meer koopt ge ene van een beter merk
met ne snellere reactietijd van 16 of 12 ms :applause:

donkey_thong

Legacy Member
die 17" heeft een reactietijd van 13ms, althans int boekske toch.
da is die 19" die 25ms heeft.

eniac

Legacy Member
Dan nog, voor een habbekrats meer vind je een Iiyama (E434S ofzo) 17".
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan