Archief - aldi computer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
... en waar zijn de specs?
Ik zie alleen maar "geruchten" :unsure: .

Dit zijn de spec's.

eniac

Legacy Member
En weeral een Intelprocessor. Jammer, heel jammer. Vroeger was de keuze betwistbaar, nu is ze gewoon slecht.

vinteg

Legacy Member
cranox geef ik gelijk, en intel is mss niet de beste proc op de markt maar jullie doen precies of intel heeft volledig afgedaan. da vind ik overdreven. als ik jullie zo bezig hoor is het precies of jullie zouden een intel p4 nog niet gratis aannemen. me nen pentiuml 4 kunde ook nog gamen voor het geval ge da vergeten zijt. ik heb zelf ook voor AMD gekozen omdat hij beter was, maar die keuze heb je nu eenmaal niet snel als je als noob voor een vooropgebouwd systeem gaat, en ze staan op contract met intel net zoals dell als ze da contract zouden verbreken mogen ze een vergoeding aan intel betalen wegens contract breuk en da ga ni gezond zijn voor hun financiele standings

bandicoot

Legacy Member
mjah voor 1000 euro zo nen pc... kvind da toch weinig geld eerlijk gezegd, als ge zie welke aansluitingen ge hebt en wa ge ermee kunt doen... Ik heb een aldi pc van drie jaar terug, 1.8 ghz met geforce 3 en kan zelfs nog battlefield vietnam spelen op medium dus ;)

vinteg

Legacy Member
tjah kmoet nu wel zeggen, der zijn 2 dingen slecht aan medion's, en da zijn de case(die veel te klein is, zeker voor de warmere prescots) en de voedingen die nu hopelijk wel in orde zijn

Jedi M.S.

Legacy Member
kvraag mij af in hoeverre dat ze weer met die graka gemooshed hebben :)

bandicoot

Legacy Member
Grafische kaart is 400 mhz @ 800 mhz, deze zit tussen de nVidia 6600 en 6600 GT

6600: 300 mhz
6610: 400 mhz
6600 GT: 500 mhz

Jedi M.S.

Legacy Member
bandicoot zei:
Grafische kaart is 400 mhz @ 800 mhz, deze zit tussen de nVidia 6600 en 6600 GT

6600: 300 mhz
6610: 400 mhz
6600 GT: 500 mhz
lol da speelt nie zo veel rol, wat mij meer intereseert zijn het aantal pipelines, gebruikte technieken enz

M0ZES

Legacy Member
Doet em is open en kijkt is nor de indeling van het moederbord. Daar zit het em denkek, meestal sta alles just verder weg van de northbridge. Zoals bij die hp's

bandicoot

Legacy Member
Jedi M.S. zei:
lol da speelt nie zo veel rol, wat mij meer intereseert zijn het aantal pipelines, gebruikte technieken enz

Het zijn 8 pipelines

GeForce 6610 XL
PCI-Express x 16 Bus-Technologie
128MB DDR3 Memory

das alles dak weet :)

str0ntj3

Legacy Member
gfx is echt dikken brol
die steken al PCI-E?
mja kom, zoals cranox al zij, veel teveel shit en zo weinig ram...

t294419

Legacy Member
stelt voor dat geld uzelf nen pc same of vraagt aan een vriend, want aldipc is knap eerste weken en daarna begint de shit: kapot-garantie; wacht ff weke, grafische kaart is verknoeit, slechte config en ze bespare echt op alles(als ge hem kunt bemachtige in den aldi zonder nen andere mens zenne kop in te slage met een blik erwte; damned ***hype rond die pcs)

concluse: koopt u een amd 64 bit me g6800gt en 1 gig ram, en die laat deze 'echte' 3.4Ghz achter zich (en ge hebt tenminste kwaliteitsonderdelen)

donkey_thong

Legacy Member
vinteg zei:
tjah kmoet nu wel zeggen, der zijn 2 dingen slecht aan medion's, en da zijn de case(die veel te klein is, zeker voor de warmere prescots) en de voedingen die nu hopelijk wel in orde zijn

ik hoop da ge het alleen over de desktops hebt, want de laptops zijn toch wel redelijk goed. :niceone:

PussyDuster

Legacy Member
Als echt gamer sta je natuurlijk niet voor de deur van den aldi volgende week, maar voor een doorsnee all round gebruiker is dit een enorm goede koop. Vergelijk het met dell of Hp en Medion maakt zeer goede prijs kwaliteits pc's , en geef toe voor de doorsnee vlaming die zen word en outlook wil cheken is een 3.4P4 & 6610Xl zelfs overkill.

vinteg

Legacy Member
donkey_thong zei:
ik hoop da ge het alleen over de desktops hebt, want de laptops zijn toch wel redelijk goed. :niceone:
euh tjah tzou mer erg zijn moest een laptop casing te groot zijn he, daar is het de bedoeling om het zo klein mogelijk te houden :D

bakker

Legacy Member
k d8 da die medion pc's moederborden van MSI hadden bijvoorbeeld en da ze toch de prijs kunnen drukken door in zo grote aantallen te bestellen

eniac

Legacy Member
vinteg zei:
als ik jullie zo bezig hoor is het precies of jullie zouden een intel p4 nog niet gratis aannemen.

Het gaat hier dan ook niet over gratis stuff, snuggere. Dat is net het punt :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan