koekoek
Legacy Member
Tja Exit ik geef je geen ongelijk maar ik heb hetzelfde als Burny en Lan en mijn MODEM belt in, zeker weten want ik heb niks achter mijnen modem staan, dus geen router ofzo rechtstreeks van modem naar pc en ik moet nooit inbellen, ik heb mijn login en pass ingegeven en ik moet dan ook nooit inbellen, ik verander ook Zeer weinig van ip dus wa jij zei van da veranderen van ip weet ik ook ni direct.