Archief - aan te raden game muismat?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonaah

Legacy Member
allemaal goed en wel.. maar welke winkel heeft zo'n exotische muismatje? ik ken alleen maar hofline & forcom, liefst ne winkel in omstreken Antwerpen.

thx!

Jonaah

Legacy Member
weet echt niemand zo'n gamemuisje van 20-30€ in een belgische shop in omstreken Antwerpen? want kwil atm niet met men mx-510 spelen vooraleer ik zo'n muisje heb. :)

(is die Qpad low sense XXXL nu een goed gamematje? of zijn er beteren voor die prijs?)

stormsman

Legacy Member
pakt zoon plastike matteke waar da ge u bokes op eet 's ochtens. beste da er is.
een opp. van 20 op 40. wa moete nog meer hemme. (ne otoooooooooo :'()

Jonaah

Legacy Member
welke mouse skatez? die bij wallabie daar van 8€ voldoende?

eneuh dus die Everglide Giganta Optical Smoke zijn aan te raden? max budget is 30€.. of hebde ov da geld betere dingen? (kan mij nu iemand zeggen of die Qpad XXXL low sense goe is? xD)

Kenis

Legacy Member
nooit gehoord van corepad manman
maarja ik krijg die gesponsord :) met mijn clan
http://www.corepad.com/gallery.php die links boven heb ik
met zelfde muis :)
en tis glas met een zwart matje eron dat het glas niet wegschuift zeer goeie muismat
speciaal voor gamen

didaar

Legacy Member
is gwn mat van stof gemaakt door steelpad en is stukke groter dan ook(voor de low sens spelers dus)

Speedyke

Legacy Member
ge hebt 2 versies qck en qck+ de qck+ is idd een grotere versie
toen ik de doos opendeed d8 ik wtf zo een lapke stof ma tis de beste muismat dak ooit heb gehad :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Ben ik nu de enige die opgelucht was als ik geen muismat meer nodig had met die optische muizen?

Was dat niet deels de bedoeling van optische muizen? weg met die stofvanger.

Speedyke

Legacy Member
bureaus zijn meestal nie zo glad en soms kunne ze wel is ruw zijn en ivm gaming is een muismat noodzakelijk voor preciese bewegingen

ComputerVISTA

Legacy Member
Mijn broer is ene fervent gamerke en ik heb die nog nooit horen zagen achter een muismat? t'Is het eerste dak daar van hoor van dat onder een optische muis te leggen.

Speedyke

Legacy Member
kbedoelde dan ook de meer serieusere gamers die op internationaal niveau spele

ComputerVISTA

Legacy Member
ge bedoelt dan in clan's die tegen elkaar online spelen nationaal en internationaal. Hij zit toch in 2 clans en ik zie hem regelmatig tegen hollanders en zo kwetteren langs teamspeak (of hoe noem da prog'sken). En met zen mx 310 zit ie dan tussen de niet in de asbak uitgedaane sigarette peuken en kheb hem nog nooit horen klagen LOL. Of hij is met weinig kontent :D

Speedyke

Legacy Member
lees men post is opnieuw ierbove kzei SERIEUSE ( = pro ) gamers :p

ComputerVISTA

Legacy Member
En wat verstaat gij dan onder een pro gamer? Een game is toch nog steeds puur entertainment? Of komt ge me vertellen dat dat tegenwoordig ook al een beroep is?

Speedyke

Legacy Member
ok jij hebt precies de afgelope jaren in een bunker geleefd :rofl: :rofl:
Schroet Kommando ( SK ) - compLexity ( coL ) - mousesports ( mouz ) - ....
allemaal clans met sponsors die voldoende betalen om van gamen hun beroep te maken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan