Archief - aan te raden game muismat?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonaah

Legacy Member
Ik zou graag een muismat willen kopen van rond de 20euro dat een groot genoeg opp. heeft en zeer goed glijdt.. ik dacht aan de SteelPad D4 maar de MX reeks van logitech ondersteunt deze niet? (Kheb ne MX-510)

Xeon?

Legacy Member
10 € opleg en ge hebt veel ruimere keus:

fatpad, speedpad, gigantapad, func 1030


knock yourself out, hieruit kiezen is moeilijk want deze zijn de beste die er zijn :)

allemaal een voorkeur gewoon.

Jonaah

Legacy Member
30E zal nog gaan.. dus als ik één van die neem, ik zal altijd goe zitten? geen echt groot verschil bij die bovenstaande? Zijn ze kwa opp. allemaal hetzelfde?

(btw waar zou ik zo'n "exotische muismatjes" kunnen kopen?)

cram

Legacy Member
30€ voor een muismat?????
vang een muis dood die,zet die in een plet machiene en je hebt ook een muismat.
Is gratis en diervrindelijk.

oxYda

Legacy Member
kijk eh ik game ong 4 jaar eh en ik heb mx1000 en kheb gewoon een zwart papier geplakt en leg daar men lasermuis op eh en da is even goed als een muismat en tkost niks

Gamedude

Legacy Member
kben eens aan't rond zien voor zo'n game muismatje.. forcom heeft de:

QPAD XXXL Low sense


zijn die aan te raden? (28E) of hebde betere muismatten voor die prijs?




(btw, zo'n game muismatten.. dat ge veel beter kunt bewegen is een feit, maar protecten die ook u muisvoetjes?)

metalleke

Legacy Member
Vande week naar forcom geweest en die matjes zien ligge... K vind die toch nie zo super wi. Koste nochtans veel geld :x

Ik heb plastificieer plastiek ofzo voe boeken op mijne bureau geplakt :D
Gigantisch muispad en glijdt goe. Ook beke doorzichtige plakband vanonder aan mijne logitec geplakt en de glijdt gelik nix

Jonaah

Legacy Member
metalleke zei:
Vande week naar forcom geweest en die matjes zien ligge... K vind die toch nie zo super wi. Koste nochtans veel geld :x

Ik heb plastificieer plastiek ofzo voe boeken op mijne bureau geplakt :D
Gigantisch muispad en glijdt goe. Ook beke doorzichtige plakband vanonder aan mijne logitec geplakt en de glijdt gelik nix
dan kunde beter voor hetzelfde geld (30E) bvb een Everglide muismat kopen? kunnen jullie een link geven naar een aan te raden muismat in een belgische winkel? want in forcom & hofline zie ik allesinds geen deftige muizen...

(mijn eisen zijn: matje mag niet klein zijn kwa opp.. moet goed glijden voor wanneer je aimt & men voetjes mogen ni echt snel afslijten of cos, wa beetje main idea achter een muismat is :p)

Go Hard Go Pro

Legacy Member
MX-510 + Qpad + Qpad padsurfers :love:

ge moet ne Qpad xxxl kopen gelijk mij da kost 25€

echt bengelijke mat :)

padsurfers da moete op u voetjes plakken zodat da beter glijd ;)

Jonaah

Legacy Member
Go Hard Go Pro zei:
MX-510 + Qpad + Qpad padsurfers :love:

ge moet ne Qpad xxxl kopen gelijk mij da kost 25€

echt bengelijke mat :)

padsurfers da moete op u voetjes plakken zodat da beter glijd ;)
die Qpad xxl kunde kope bij forcom eh, das dezelfde?

(waar hebde uw muismat: Qpad XXXL & die padsurfers gekocht?)

en ermh.. iemand zei in deze topic dat die Qpad muismatten niet echt goed zijn, wa ist nu? ;p

JackF

Legacy Member
De Q-padz zijn heel goed in combinatie met de glidz
De glidz kosten 6€ en de XXL mat 29€

calimero

Legacy Member
ALLSOP, gaat lang mee, is van stof, je muis glijdt er over, goedkoop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan