Archief - 9800pro of niet?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deluc

Legacy Member
ik heb een paar dagen terug een kaart bij for sale gezet
peak radeon 9800 pro
nu heb ik dat kaartje in mijn bezit(160€)
sommige zeggen mij dat het geen echte 9800 pro is
speeds zijn momenteel gpu 391 mem 337
komt standaard van gpu 363 mem331 of zoiet
ik heb hem al oc't tot 435gpu en mem 42.
toen crashte hij in 3dmark 2003
den 2001 haald gij een 18700 punten(zoiet ongeveer)
ik ben nu geen echte oc'er ma wat is mis aan dit kaartje
er staond op de site membandwitch 256
op de doos staat 128
toch haal ik zulke snelheden?
er zit een core in van 360

zeggen jullie mij eens wat het is met die kaart,echt of nie?
alvast bedankt

deluc

Legacy Member
@gamer,ja die ist
@arf how?

en of het nu 128 of 256 maakt mijnie zo veel uit,ma is het nu ne 9800 pro of nie?thats the question!!!

Gamer

Legacy Member
het is een Pro, maar met 128bit.

down rivatuner, kan je het controleren.

deluc

Legacy Member
heb rivatnr ma klop iet nie mee prog
volgens riva is het een r350 core met 128mb
op de core zelf staat 360????
wie geloof ik ,riva of mijn ogen :sad:

deluc

Legacy Member
nee daar staat ook 128mb
hoe flash ik het best en welke bios neem ik ervoor
weet jij dat soms?

deluc

Legacy Member
en hoeveel halen jullie dan met een 9800 pro op 3dmark2001se
dan kan ik beetje vergelijken he

en ja ik ga er misschien meerdere bestellen

Zatte_Bjorn

Legacy Member
menne 9800 pro @ XT heeft nu 14234 Marks. Is da van hem veel, ofdat van mij weinig .. :unsure: .

edit : da van mij is wel ne 256 bit hé :)

deluc

Legacy Member
IS DA OP DEN 2001,
ik haal door de 18700 met die van mij
ik denk dat er een misverstand is hier

deluc

Legacy Member
dus is er volgens mij nie veel mis met die kaart van mij,enkel dat het ne 9800 pro 128 mb is en dat er nu al 256 mb versies zijn
van ik draai ook door de 370 mhz op geheugen he
en is nie erg oc'tcore heb ik al eens op 435 gezet en da lukte ook
dit is allemaal met standaard koeler
dus mijn besluit zal heel simpel zijn

ik ga die inkoopactie houden!
160€ voor die kaart,da is toch best te doen he
zeker als ge vergelijkt met die uitslagen

EdMeister

Legacy Member
deluc zei:
dus is er volgens mij nie veel mis met die kaart van mij,enkel dat het ne 9800 pro 128 mb is en dat er nu al 256 mb versies zijn
niet MB, maar bit... dus de grootte van de geheugenbus, niet van het geheugen.
Er bestaan daarnaast nog versies van die 9800 Pro die uitgerust zijn met 256MB geheugen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan