Archief - 7.1 speakers van creative

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

simon_h_7

Legacy Member
heb me zonet 7.1 speakers gehaald v creative nl. de T7700 en alles netjes geinstalleerd maar ik krijg maar 2 speakers aan de praat ookal zet ik bij config scherm de speakers op 7.1 er blijven er maar 2 werken weet iemand wat het probleem kan zijn ??

Alvast bedankt .

eraserke

Legacy Member
simon_h_7 zei:
heb me zonet 7.1 speakers gehaald v creative nl. de T7700 en alles netjes geinstalleerd maar ik krijg maar 2 speakers aan de praat ookal zet ik bij config scherm de speakers op 7.1 er blijven er maar 2 werken weet iemand wat het probleem kan zijn ??

Alvast bedankt .

Welke geluidskaart heb je? is die wel in ondersteuning met 7.1?
probeer is 5.2 ofzo emiss da er dan wel meerdere werken?

ik ga mij achter die logitechs Z5500

mja 7.1 is prolly wel beter ma kvin 503w RMS ni slecht :p

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Jaaaaaaa :D

Ben sinds vandaag trotse eigenaar van de Logitech Z5500 :applause:

Daar zijn gewoon geen woorden voor :scream:

Dus zeker een aanraden als je deftige speakers zoekt :p

simon_h_7

Legacy Member
heb standaard geluidskaart nog die op het moederbord zat
Asus K8V SE Deluxe 3000+ en de driver voor die geluidskaart is van SOUNDMAX en via de driver kan ik het maximaal op 5.1 zetten
en dan krijg ik 4 speakers aan de praat

{YA}Gr3c0

Legacy Member
6 Channel Audio
The K8V SE Deluxe uses an onboard Audio CODEC that lets you enjoy high-quality 6-channel audio without having to buy advanced sound cards.

Komt van de site van Asus. Ik denk dat uwe soundkaart maar 5.1 ondersteunt.
Als je je 7.1 wil laten werken zoals het moet, moet je een Audigy 2 ZS kopen, die ondersteunt wel 7.1 :)

eraserke

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
6 Channel Audio
The K8V SE Deluxe uses an onboard Audio CODEC that lets you enjoy high-quality 6-channel audio without having to buy advanced sound cards.

Komt van de site van Asus. Ik denk dat uwe soundkaart maar 5.1 ondersteunt.
Als je je 7.1 wil laten werken zoals het moet, moet je een Audigy 2 ZS kopen, die ondersteunt wel 7.1 :)


idd...

en man kunde mij korte beschrijving geven van de pro en contra van die z5500s

kzoe die eind februari bestellen... afstandsbediening>>>moete goe mikken ofni?
kunde al die bokskes apart ophange?zalig geluid :p domme vraag tees :d:p of ni...

thx

greetzz

Davion

Legacy Member
Ge moet gaan naar Configuratiescherm, Geluid en blablabla en dan 'SounMAX' pakken, in dat configscherm op 5.1 instellen, Toepassen, OK en Rebooten, ziet ook dat ge alles just hebt aangesloten hé

{YA}Gr3c0

Legacy Member
eraserke zei:
idd...

en man kunde mij korte beschrijving geven van de pro en contra van die z5500s

kzoe die eind februari bestellen... afstandsbediening>>>moete goe mikken ofni?
kunde al die bokskes apart ophange?zalig geluid :p domme vraag tees :d:p of ni...

thx

greetzz

Dude, ge weet echt niet wat je mist. Dees is veels te crimineel :bow:

Men vorige woofer kan er zeker 10 x in. Die woofer is echt mega groot, mega zwaar & jah mega krachtig :D

Iets over de speakers: Het nadeel is dat de kabels al aan de speakers hangen maar voor mij is dat geen nadeel eigenlijk. Ik zou niet weten wat er daar erg aan is. Je kan ze zo wie zo nog altijd verlengen. :)

Ge kunt alle boksen aan de muur hangen. Je kan zo dat voetje 180 ° draaien & dan kan je ze aan de muur bevestigen. Bij de center moet je het voetje eerst losmaken en dan omdraaien, dat is 2 sec. werk :)

De remote is gewoon verslavend ook al zit ik maar een halve meter van de remote center zelf :p Ben gewoon te lui om aan die grote knop de draaien of om op die andere knopjes te veranderen voor je settings en zo.

Mikken op zich moet je niet echt :)

Zalig geluid? Wat voor een domme vraag is dat nu :p

Zoek je nieuwe speakers voor op je kamer (ps2, xbox,...) of in de living (dvdspeler, tv,...) dan is de Logitech Z5500 is een aanrader. Mss niet echt voor de geburen :p maar daar trek ikzelf mij nix van aan :)

Score: 9/10 :applause:

Controler

Legacy Member
:offtopic: Nog een noob vraag maar kom. Ik ben van plan die ook te kopen na de examens, maar Is onboard sound daarvoor voldoende? (asus A8v deluxe) en is het geluid van veel betere kwaliteit als je een geluidskaart koopt?

Thx

Davion

Legacy Member
- ja, hangt erwat vanaf, velen merken geen verschil, anderen kunnen iet zonder aparte soundcart met de laatste nieuwe EAX ondersteuning enz..

billibone

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Jaaaaaaa :D

Ben sinds vandaag trotse eigenaar van de Logitech Z5500 :applause:

Daar zijn gewoon geen woorden voor :scream:

Dus zeker een aanraden als je deftige speakers zoekt :p


inderdaad :niceone: ook fijn voor in de living te zetten en efkes tmf ofzo te bekijken me 505 W rms . mega geflipte boxen

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Davion zei:
- ja, hangt erwat vanaf, velen merken geen verschil, anderen kunnen iet zonder aparte soundcart met de laatste nieuwe EAX ondersteuning enz..

Het aankopen van een Audigy reeks zo veel is niet echt nodig, ik zelf zit met een onbaord AC 97 5.1 en alles werkt, geluid is prachtig dus waarom zotte kosten doen? Die EAX is bijzaak gewoon. Stel jezelf de vraag: heb ik dat wel echt nodig?

eraserke

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Tussen de 300 & 400 €

Hangt af van winkel tot winkel hé :)


thx man voor de review althans ;)
ik bestel ze dus eind februari ;) samen met nieuw systeemke offcourse :p



:bow: logitech ownage dus :bow:

greetzz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan