Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
simon_h_7 zei:heb me zonet 7.1 speakers gehaald v creative nl. de T7700 en alles netjes geinstalleerd maar ik krijg maar 2 speakers aan de praat ookal zet ik bij config scherm de speakers op 7.1 er blijven er maar 2 werken weet iemand wat het probleem kan zijn ??
Alvast bedankt .


{YA}Gr3c0 zei:6 Channel Audio
The K8V SE Deluxe uses an onboard Audio CODEC that lets you enjoy high-quality 6-channel audio without having to buy advanced sound cards.
Komt van de site van Asus. Ik denk dat uwe soundkaart maar 5.1 ondersteunt.
Als je je 7.1 wil laten werken zoals het moet, moet je een Audigy 2 ZS kopen, die ondersteunt wel 7.1![]()
domme vraag tees :d
of ni...eraserke zei:idd...
en man kunde mij korte beschrijving geven van de pro en contra van die z5500s
kzoe die eind februari bestellen... afstandsbediening>>>moete goe mikken ofni?
kunde al die bokskes apart ophange?zalig geluiddomme vraag tees :d
of ni...
thx
greetzz


Ben gewoon te lui om aan die grote knop de draaien of om op die andere knopjes te veranderen voor je settings en zo.
maar daar trek ikzelf mij nix van aan 
{YA}Gr3c0 zei:Jaaaaaaa![]()
Ben sinds vandaag trotse eigenaar van de Logitech Z5500 :applause:
Daar zijn gewoon geen woorden voor![]()
Dus zeker een aanraden als je deftige speakers zoekt![]()
Davion zei:- ja, hangt erwat vanaf, velen merken geen verschil, anderen kunnen iet zonder aparte soundcart met de laatste nieuwe EAX ondersteuning enz..
Wopke zei:is die 5500 set ni vrij duur? een €400?

{YA}Gr3c0 zei:Tussen de 300 & 400 €
Hangt af van winkel tot winkel hé![]()

samen met nieuw systeemke offcourse
logitech ownage dus