Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dei Infitiator zei:kerel gaat is wat knikkeren ,leest eerste de thread voor ge zo'n vragen stelt
lol , als ge van die praat hier begint te vertellen weet ge toch dat ge kunt blijven zeveren tot nieuwjaar en nog langer ookbrechtvm zei:ati rulez :applause:![]()
(atifanboys vs nvidiafanboys aka xD).
als ati zou rulen dan hadden alle ati kaarten hogere score's dan nvidia kaarten & als nvidia kaarten zouden rulen dan hadden die allemaal hogere scores ma zoals je kan zien aan de zovele 3d mark scores is et nog serieus aan elkaar gewaagd dus kom aub niet meer af met zo'n postsbrechtvm zei:f.u.c.k. o.f.f.
ati rulez :applause:![]()
brechtvm zei:kga hier geen woorden meer aan vuil maken...
Dahmer zei:brechtvm, het heeft weinig te make met afbeeldinge kunne zien of niet omdat et duidelijk is uit 1e post & titel dat et over nvidia drivers gaat
kstel voor da ge allemaal wa kalmeert
topic gaat over verbetering van nvidia drivers, ni over ati/nvidia![]()
google zelf maar eens...Dei Infitiator zei:euhm weeral fout de snelste kaart op aarde is de 6800Uee moet je bewijs hebben use the force virgin
www.google.be
hey mijn kaartje >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>9800pro :ironic:
pff, ge kunt dat gewoon niet meten. overclocking, patches, drivers, de games op zich, ...V3nator zei:wat is benchmarken?(in 3dmark2003,2005)
stoefen met resultaten op 1 of andere forumpje
wat ben je ermee?
nix eigenlijk,want 3dmark is geen spel, of wel soms?