Archief - 70.16 superdrivers???

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

major_fool

Legacy Member
welke zijn de officialle drivers op het moment? ik heb hier de 61.77, maar heb ook al iet gehoord van de 66.xx en nu de dees en kweet al nimeer welke dak moet pakken. op site van nvidea staan noch wel de 61.77, ma die staan daar al zolang.

Patman

Legacy Member
op officiele saait van nvidia staan nog de 61.77 drivers

zouden beter es update

*HittriX*

Legacy Member
brechtvm zei:
ati rulez :applause: :niceone:
lol , als ge van die praat hier begint te vertellen weet ge toch dat ge kunt blijven zeveren tot nieuwjaar en nog langer ook :crazy: (atifanboys vs nvidiafanboys aka xD).
enja Dei Infitiator heeft gelijk , als ge nog niet eens weet dat het over nvidia drivers gaat ,dan is het erg :rofl:

Smashy

Legacy Member
brechtvm zei:
f.u.c.k. o.f.f.
ati rulez :applause: :niceone:
als ati zou rulen dan hadden alle ati kaarten hogere score's dan nvidia kaarten & als nvidia kaarten zouden rulen dan hadden die allemaal hogere scores ma zoals je kan zien aan de zovele 3d mark scores is et nog serieus aan elkaar gewaagd dus kom aub niet meer af met zo'n posts

Xeon?

Legacy Member
brechtvm zei:
kga hier geen woorden meer aan vuil maken...


maar ge zijt wel diegene die door een _IDIOTE_ opmerking het begonnen is?

ga erges anders lope jongen.

brechtvm

Legacy Member
voor alle duidelijkheid :
ik kon in het begin geen afbeeldingen zien...en ik heb die link zeer snel doorlopen...
vandaar dat ik niets zag van nvidia forceware drivers...
nu ik mn andere pc weer heb zie ik die afbeeldingen weer mooi verschijnen, waardoor ik ook int groot 'nvidia forceware drivers' zie staan...
don't call me idiot...
suck yourself

Smashy

Legacy Member
brechtvm, het heeft weinig te make met afbeeldinge kunne zien of niet omdat et duidelijk is uit 1e post & titel dat et over nvidia drivers gaat

kstel voor da ge allemaal wa kalmeert :)

topic gaat over verbetering van nvidia drivers, ni over ati/nvidia :p

guRuh

Legacy Member
jeezes man met zo'n attitude kunde toch niet verwachten da we u gaan blijven helpen?

brechtvm

Legacy Member
Dahmer zei:
brechtvm, het heeft weinig te make met afbeeldinge kunne zien of niet omdat et duidelijk is uit 1e post & titel dat et over nvidia drivers gaat

kstel voor da ge allemaal wa kalmeert :)

topic gaat over verbetering van nvidia drivers, ni over ati/nvidia :p

thx :niceone:
srry voor mn stupid opmerking :crazy:
laten we het hier bij laten
peace man :applause:

Sacristar

Legacy Member
Dei Infitiator zei:
euhm weeral fout de snelste kaart op aarde is de 6800Uee moet je bewijs hebben use the force virgin

www.google.be

hey mijn kaartje >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>9800pro :ironic:
google zelf maar eens...

of check gewoon de orb:

momenteel is er maar 1 6800 terug te vinden op pagina 1 en dat slechts op de 14de plaats.

V3nator

Legacy Member
wat is benchmarken?(in 3dmark2003,2005)
stoefen met resultaten op 1 of andere forumpje
wat ben je ermee?
nix eigenlijk,want 3dmark is geen spel, of wel soms?

troid

Legacy Member
3dmark laat zien hoe je kaart presteert in games, 3dmark05 heeft dx9 ondersteuning dus als je een goed resultaat hebt kan je elk dx9 spel vlot spelen.

guRuh

Legacy Member
die discussie gaan we niet weer beginnen e

langs den ene kant: hoe meer centjes, hoe beter ge zijt

langs den andere kant: kijk naar cranox zijn 9700pro ;)

Sacristar

Legacy Member
V3nator zei:
wat is benchmarken?(in 3dmark2003,2005)
stoefen met resultaten op 1 of andere forumpje
wat ben je ermee?
nix eigenlijk,want 3dmark is geen spel, of wel soms?
pff, ge kunt dat gewoon niet meten. overclocking, patches, drivers, de games op zich, ...

Gothrek

Legacy Member
uw anandtech link is nog van in juli
enne stopt is alletwee met da gezever
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan