Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sharpside zei:als je 70.41 wil testen => Link
Is wel een beta dus zal wel buggy zijn gelijk Dahmer zegt.
wa had ge met uw andere drivers?Dei Infitiator zei:
mmmm, das dus wel zijn score niScjeir zei:wa had ge met uw andere drivers?



Melchett zei:ik heb juist de 70.41 geinstalleerd en rap 3dmark03 gedraaid, mijn framerates zijn merkbaar hoger, maar mijn resultaat is gezakt van ongeveer 5000 naar 1000 3dmarks. iemand een idee hoe da komt?
apa zei:De 70.41 zijn development-drivers; da's het stadium vóór BETA en betekent dat de drivers vol debug-code zitten. Die debug-code zorgt ervoor dat alles veel trager loopt.

Dei Infitiator zei:yep en nog geen klein beetje....Als deze uit zijn gaat het een serieuze bench oorlog worden...
Die 70.16 fixt gewoon het PS2 probleem dat de FX reeks heeft .
sec.kijk dit maar eens .
http://forums.guru3d.com/showthread.php?s=&threadid=112204
dit is wat er gebeurdt



euh vraagske, hoe kunde gij door naar dien zen email te kijken twijfelen?Davion zei:Heb net met de man zijn e-mail adres gekeken...
enneuh ik moet zeggen dak er serieus aan twijfel, ik denk eerder da da nen bug is ofzo.. en anders ist dik cheaten van nVidia
@Dei Infitiator: de FX-reeks van nVidia heeft wel degelijk in PS en VS2.0 zeer veel hardwarematige tekorten....

Dei Infitiator zei:Allesinds niet voor je ATI kaartje![]()