Archief - 6800ultra?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zive

Legacy Member
sry voor de off topic !!!

maar welke fabrikant koop ik best nen 6800ultra ??

msi ? asus ? pov ?.......?

mvg

Alexis

Legacy Member
leadtek is goed , pov is goed
asus zeker niet !!! barslechte kaarten

***ARF***

Legacy Member
maakt allemaal ni uit
ge gaat met geen enkele ne miskoop doen
kijkt gewoon wa software da ge der bij krijgt
als ge u ni intresseert in software
pak dan de bulk
der zit nix van software ofzo bij
maar de pris ligt ook ietsje lager

zive

Legacy Member
egt ? oow heb ik ff chans , was aant twijfelen tss de asus en de msi :)

wat zoude ullie nemen dan pov? of msi ?

Fr@gsta

Legacy Member
Ga voor Asus of PoV. Point of view komt met 425mhz std op de core.

lotter.be

Legacy Member
Fr@gsta zei:
Ga voor Asus of PoV. Point of view komt met 425mhz std op de core.

ga N I E T ik herhaal N I E T (dus niet) voor de asus, ga voor de msi of pov.
neem de goedkoopste, zijn evengoed. zijn beide goede overklokkertjes. :)

Fr@gsta

Legacy Member
lotter.be zei:
ga N I E T ik herhaal N I E T (dus niet) voor de asus, ga voor de msi of pov.
neem de goedkoopste, zijn evengoed. zijn beide goede overklokkertjes. :)

Asus heeft hoge prijzen, maar levert kwalitatief goede kaarten (van de GeForce6-reeks toch).

***ARF***

Legacy Member
idd
ze wille u gewoon wa misleiden door al hun kaarten vrijwel dezelfde naam te geven

lotter.be

Legacy Member
corvette zei:
Gainward en BFG Tech

idd, maar die kan je hier heeeeeel moeilijk krijgen. Zul je in Duitsland of Amerika moeten halen, of bestellen.
Zo een Gainward Goes Like Hell ownt wel zwaar ja...
Kan je zo ocen naar ultra extreme en nog hoger zelfs... echt nie normaal !

zive

Legacy Member
oke dan :) , dan ga ik eens zoeken naar zo een Gainward!
Als ik hem egt niet vindt ga ik voor de MSI..

The Christ

Legacy Member
Arrg, ik moet binnenkort ook op zoek naar nieuwe grafische kaart maar ik vind dat mijn FX5900Xt het nog goed doet :)


Tegen de zomer wrs, ik hoop dat de prijzen tegen dan al wat zijn gedaald van 6800GE

troid

Legacy Member
zive zei:
oke dan :) , dan ga ik eens zoeken naar zo een Gainward!
Als ik hem egt niet vindt ga ik voor de MSI..

Een gainward kost ook wel gemiddeld 100EUR meer toch de GLH versie

troid

Legacy Member
The Christ zei:
Arrg, ik moet binnenkort ook op zoek naar nieuwe grafische kaart maar ik vind dat mijn FX5900Xt het nog goed doet :)


Tegen de zomer wrs, ik hoop dat de prijzen tegen dan al wat zijn gedaald van 6800GE

Koop niet die Gamers edition koop u een echte GT

dawnzolino

Legacy Member
bwa ik pak de Sparkle 6800GT PCI-E met een ALU heatsink en dual fan erop...
goeie overclockers zij hofline en geen verschil met andere 6800GT van MSI ofzo.

integra

Legacy Member
timmyfrag zei:
bwa ik pak de Sparkle 6800GT PCI-E met een ALU heatsink en dual fan erop...
goeie overclockers zij hofline en geen verschil met andere 6800GT van MSI ofzo.
Die is toch voor een AGP slot ... :)
ps, bestel dan via www.hardewaren.be
inkoopactie => goedkoper. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan