Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zive zei:egt ? oow heb ik ff chans , was aant twijfelen tss de asus en de msi
wat zoude ullie nemen dan pov? of msi ?
Fr@gsta zei:Ga voor Asus of PoV. Point of view komt met 425mhz std op de core.

lotter.be zei:ga N I E T ik herhaal N I E T (dus niet) voor de asus, ga voor de msi of pov.
neem de goedkoopste, zijn evengoed. zijn beide goede overklokkertjes.![]()
corvette zei:Gainward en BFG Tech
zive zei:oke dan, dan ga ik eens zoeken naar zo een Gainward!
Als ik hem egt niet vindt ga ik voor de MSI..
The Christ zei:Arrg, ik moet binnenkort ook op zoek naar nieuwe grafische kaart maar ik vind dat mijn FX5900Xt het nog goed doet
Tegen de zomer wrs, ik hoop dat de prijzen tegen dan al wat zijn gedaald van 6800GE
Die is toch voor een AGP slot ...timmyfrag zei:bwa ik pak de Sparkle 6800GT PCI-E met een ALU heatsink en dual fan erop...
goeie overclockers zij hofline en geen verschil met andere 6800GT van MSI ofzo.

