Archief - 6600gt probleem (weer,maar ander probleem)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ozkaaan

Legacy Member
ik had dinsdag een leadtek 6600gt gekocht en ik had problemen met artifacts( http://img.photobucket.com/albums/v627/ozkanb/naamloos1.jpg )
ma ik had daarvoor een oplossing gevonden en da staat in deze link;

http://games2.telenet.be/forum/showthread.php?t=284023

maar nadat ik die driver heb geinstalled kreeg ik geen artifacts van dezelfde soort meer maar van horizontale lijnen zie hier;
http://img.photobucket.com/albums/v627/ozkanb/PICT0192.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v627/ozkanb/PICT0190.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v627/ozkanb/PICT0188.jpg

dit gebeurt alleen maar bij fifa2005,splintercell,cs source maar NIET als ik nfsu2,flatout speel ,dus mijn core of mem is niet beschadigd.
hulp is welkom

ozkaaan

Legacy Member
ma ik zie die die horizontale lijnen niet als ik een filmke maak met fraps
daarom da ik het met mijn fototoestel heb gepâkt ,,:raar:
:help:

simpele duif

Legacy Member
ozkaaan zei:
ma ik zie die die horizontale lijnen niet als ik een filmke maak met fraps
daarom da ik het met mijn fototoestel heb gepâkt ,,:raar:
:help:
is logisch zu

ozkaaan

Legacy Member
F*CKED UP FORUMS iedereen komt lezen en niemand helpt ,als je wilt ban me maar nu gvd

finn

Legacy Member
probeer die 71.02 beta drivers ook van nzone dachtek.

edit: btw groetjes uit zele kouter :p

Exit

Legacy Member
tja, tis geen makkelijk prob ... probeer eens die games te reinstallen aangezie het enkel bij da games is.... of de isntell eens te veranderen ...

ozkaaan

Legacy Member
ha dankje voor hulp ,(eindelijk ,het geeft tenminste moed om iets op te lossen )
kzal ies proberen

Davion

Legacy Member
Denk dat het ergens aan de laatste memchip ligt, schroef de reso en de details van FlatOut en NFSU2 eens omhoog, ik denk da ge het daar dna ook gaat hebben, toch RMA'en dan (is eig het beste, want met een wispelturige kaart ben je niets)

dukesbury

Legacy Member
ozkaaan zei:
(eindelijk ,het geeft tenminste moed om iets op te lossen )
kzal ies proberen

Jah... iemand kan maar posten als hij het antwoord weet hé. Nog maar 50 mensen hebben deze post gelezen...
'k Heb ekik ook een prijsschatting gevraagd, maar nog geen reactie gekregen (1 week geleden reeds). Dat is nu eenmaal zo.

En btw... als ge zo'n problemen hebt bestaat er nog altijd de "service" van de winkel waar je de kaart hebt gekocht! Want daar betaalt ge ook voor! Maar de laatste tijd heb ik de indruk dat de meerderheid van de pc-winkels gewoon box-movers zijn zonder kennis van zaken.

Just my 2 cents....

p.s. ik zou die handel RMA'en als dit ervoor in aanmerking komt.

Davion

Legacy Member
binnendoen in de winkel en zorgen dat ge nen nieve krijgt... zou ik ook doen trouwens, dit is niet normaal..

Oblivion

Legacy Member
hoi ozkaan

ikke hier nog eens, diegene met hetzelfde probleem als je eerst had (de artifacts) ...

met exact dezelfde kaart uit exact dezelfde winkel aangekocht op exact dezelfde dag


ik lees je post hier net , en ben dit direct zelf gaan testen...
wat blijkt > ik heb last van juist dezelfde strepen in de games dat je opsomt (splinter cell, prince of persia = toevallig de games dat je bij de kaart krijgt)

het lijkt me iets te toevallig dat beide onze kaarten kapot zouden zijn
wat ik ook weet > we draaien nu beiden die beta drivers, en die games die je aanhaalt zijn allen toch al iets ouder

vlgs mij ondersteunen ze gewoon die beta drivers niet echt... of vormt dit hier nog een probleempje ofzo

in recentere games ondervind ik geenenkel probleem... dus ik denk echt dat het prob bij de drivers ligt

na nieuwjaar koop ik me een nieuw moederbord, ik laat je dan weten of ik dezelfde problemen nog ondervind

maar ik gok erop dat dit conflict gewoon weer komt omdat we op een ouder moederbord runnen

ozkaaan

Legacy Member
yup kdenk het ook das gwn omdat onze mobo van sis chipset is en een beetje ouder ,
(kben blij dat er niets met mijn graka scheelt)
kzal ook een nieuwe mobo kopen denkek das toch nie zo duur als een graka

Oblivion

Legacy Member
ozkaaan zei:
yup kdenk het ook das gwn omdat onze mobo van sis chipset is en een beetje ouder ,
(kben blij dat er niets met mijn graka scheelt)
kzal ook een nieuwe mobo kopen denkek das toch nie zo duur als een graka

idd
heb het voor de zekerheid even getest met HL2 nog

(met dit spel had ik voordien geen problemen) ... nu met die nieuwe drivers wel die strepen

conclusie : aan de beeldkaart scheelt niets, de beta drivers zijn nog niet zo super ...
en de kaart is helemaal niet zo backwards compatible als ze wel beweren...

binnen enkele dagen upgrade van mobo en processor
als het probleem DAN nog voortgaat scheelt er iets met de grafische kaart, maar dit betwijfel ik ten sterkste (2* exact hetzelfde lijkt me iets te toevallig)

ozkaaan

Legacy Member
ik denk dat we die spellekes met die streepkes moeten updaten ,miss ondersteunen die patches de 67.03 driver kzal het ies probern

Oblivion

Legacy Member
ozkaaan zei:
ik denk dat we die spellekes met die streepkes moeten updaten ,miss ondersteunen die patches de 67.03 driver kzal het ies probern

kbetwijfel dat die al gepatched zullen zijn ;)

eerder wachten op deftige drivers i guess

Oblivion

Legacy Member
mm bij mij staat dat allemaal int nederlands

nu ik vind niets D3D hoor...

het zou moeten tevinden zijn onder prestatie en kwaliteitsinstellingen (performance & quality) , maar vind daar nergens iets dat op d3d wijst
laat staan coolbits :(

apa

Legacy Member
Coolbits is een registry tweak die verborgen instellingen van de drivers te voorschijn tovert. Er bestaan 3 versies van waarvan de recentste Coolbits3D genoemd wordt. Die kan je hier van mijn website afhalen. Eens afgehaald moet je erop dubbelklikken.

Nadien moet je weer eens je driver-settings openen en zou je de extra settings moeten kunnen zien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan