ozkaaan
Legacy Member
ik had dinsdag een leadtek 6600gt gekocht en ik had problemen met artifacts( http://img.photobucket.com/albums/v627/ozkanb/naamloos1.jpg )
ma ik had daarvoor een oplossing gevonden en da staat in deze link;
http://games2.telenet.be/forum/showthread.php?t=284023
maar nadat ik die driver heb geinstalled kreeg ik geen artifacts van dezelfde soort meer maar van horizontale lijnen zie hier;
http://img.photobucket.com/albums/v627/ozkanb/PICT0192.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v627/ozkanb/PICT0190.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v627/ozkanb/PICT0188.jpg
dit gebeurt alleen maar bij fifa2005,splintercell,cs source maar NIET als ik nfsu2,flatout speel ,dus mijn core of mem is niet beschadigd.
hulp is welkom
ma ik had daarvoor een oplossing gevonden en da staat in deze link;
http://games2.telenet.be/forum/showthread.php?t=284023
maar nadat ik die driver heb geinstalled kreeg ik geen artifacts van dezelfde soort meer maar van horizontale lijnen zie hier;
http://img.photobucket.com/albums/v627/ozkanb/PICT0192.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v627/ozkanb/PICT0190.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v627/ozkanb/PICT0188.jpg
dit gebeurt alleen maar bij fifa2005,splintercell,cs source maar NIET als ik nfsu2,flatout speel ,dus mijn core of mem is niet beschadigd.
hulp is welkom



