pina
Legacy Member
heb sinds vandaag een 6600GT van Leadtek. Ik had ervoor een 9800 Pro van Sapphire, maar wegens defecte ram heb ik die kunnen omruilen. Had dan direct een 6600GT genomen omdat die in dezelfde prijsklasse zat
ik was ook eerst aant twijfelen want ik had schrik da het weer om een budget versie ging à la mx, maar aangezien hij in alle benchmarks veer beter staat als de 9800 pro was de keuze snel gemaakt
in de video stress test van half life 2 haal ik nu met de 6600GT 110 fps ipv 71 fps met de R9800 pro. Toch wel de moeite vind ik
ik was ook eerst aant twijfelen want ik had schrik da het weer om een budget versie ging à la mx, maar aangezien hij in alle benchmarks veer beter staat als de 9800 pro was de keuze snel gemaakt
in de video stress test van half life 2 haal ik nu met de 6600GT 110 fps ipv 71 fps met de R9800 pro. Toch wel de moeite vind ik
