Archief - 6600gt de moeite?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stefaantje

Legacy Member
tegenwoordig wordt dan 6600 gt alom de hoogte in geprezen :bow: , met de beste prijs/prestaties. Maar is het de moeite om mijn fx5600 (goedkoopste uitvoering wel :naughty: ) al te vervangen? Kunt ge dan van frame-winsten spreken van 100% of meer (of minder :wtf: )? ('t moet wel zijn geld waar zijn oor

En als ek dan zo nen 6600gt er laat insteken, moet er dan een zwaardere voeding in?

de fitnessbonk

Legacy Member
Is zeer de moeite, 6600gt is ferm stuk sneller dan een fx5600 hoor. Je hebt een heel goed systeem behalve uw grafische kaart, met een 6600gt heb je een goed game-machien.

Welke is uw huidige voeding?

matthias

Legacy Member
ik zou mij ook een 6600 gt kopen van msi
en hoe kunt ge zien wa uw voeding is ???

Ironpole

Legacy Member
Ik heb ook de FX 5600 en overweeg ook ne 6600 GT, maar omdak geen zin heb om nog eens 200 € uit te geven aan graka na al 200 € uitgegeven hebben aan een scherm :S

Conqie

Legacy Member
Ironpole zei:
Ik heb ook de FX 5600 en overweeg ook ne 6600 GT, maar omdak geen zin heb om nog eens 200 € uit te geven aan graka na al 200 € uitgegeven hebben aan een scherm :S
same here :crazy:
ik zou ook zo'n kaartje moete hebben en een nieuw scherm :sad:

stefaantje

Legacy Member
ik em geen idee van men voeding, wss nen goedkopen 300W of 350W, is da genoeg om die 6600gt te trekken?

flov007

Legacy Member
stefaantje zei:
ik em geen idee van men voeding, wss nen goedkopen 300W of 350W, is da genoeg om die 6600gt te trekken?
als het echt een goedkope voeding is, dan zou ik overwegen een nieuwe te kopen. als het nu bijvoorbeeld een is van enermax/akasa/... (een goei, bekend merk) dan zal da uw pc nogwel trekken :)

als het 300W is zal het zowiezo moeilijk worden vrees ik

finn

Legacy Member
Ik heb hier een gt6600 AGP 8x van MSI. De rest van mijn specs : 2.4 AthlonXP, 512 DDR pc2700, 300Watt voeding.
Twee maand geleden had ik een ti 4200 128 ddr , die heb ik verkocht aan 100 euro en dan zo een gt 6600 gekocht. Games zoals Need for speed Underground 2, Doom3,... draaien nu heel vlot. Dat terwijl m"n buur twee maand geleden een pc kocht met 9800 PRO HIS(en van de duurdere merken, maar serieuze koeler).
betaalde er meer voor dan ik nu en twee maand later kan hij niet eens de demo van medal of honour pacific assault deftig draaien. (de rest van zijn specs zijn pakken beter dan de mijne zenne) Ik denk dat dit toch al de beste koop is die ik ooit gedaan heb. Heel content van, al heb ik wel eerst beta foriceware drivers moeten aanspreken. Voordien vroeg ik mij ook een beetje af of m'n voeding wel voldoende zou zijn, maar alles draait perfect zodus. Nuja , moest ik beschikken over een amd 64 en twee harde schijven bijvoorbeeld, dan verbruikt dat meer en had ik zeker een andere voeding nodig. De intels verbruiken ook meer dacht ik en dusja zetten ze voor minimumeis op de site van MSI, 350 W ,rekening houdende met de huidige verbruikers.

breez

Legacy Member
waarom wil iedereen die beta drivers? zijn die beter ofzo voor de 6000 reeks?

ik zit met de 66.93 whql op een 6800gt, zou ik beter updaten?

Bengie

Legacy Member
grappige thread.....

t zit hier vol eigenaars van een fx5600 die er duidelijk ni tevreden van zijn ,mezelve incluis. Nu willen ze weer ni het risico lopen van een kaart te kopen die op ..600 eindigt want dan denken ze weer een kat in een zak te kopen.

Idd die 6800 is duur en ni iedereen heeft da ervoor over ,dus die rondvraag voor die 6600 is logisch.

Man ,man, als ik zie hoeveel geld ik indertijd heb uitgegeven voor die 5600 en ik nu zie dat je voor dat bedrag een vééééél betere kaart kunt kopen ,dan ... :doh: :doh: :doh: :sad:

Fr1g0

Legacy Member
Bengie zei:
grappige thread.....

t zit hier vol eigenaars van een fx5600 die er duidelijk ni tevreden van zijn ,mezelve incluis. Nu willen ze weer ni het risico lopen van een kaart te kopen die op ..600 eindigt want dan denken ze weer een kat in een zak te kopen.

Idd die 6800 is duur en ni iedereen heeft da ervoor over ,dus die rondvraag voor die 6600 is logisch.

Man ,man, als ik zie hoeveel geld ik indertijd heb uitgegeven voor die 5600 en ik nu zie dat je voor dat bedrag een vééééél betere kaart kunt kopen ,dan ... :doh: :doh: :doh: :sad:
nja :p en wa zijn wij hier nu mee geholpe

PS: met 400 watt zalt da wel gaan zeker ? :help:

DennisTheEagle

Legacy Member
mja ik heb de fx5600 nooit gehad dus ik kan moeilijk zegge dat de 6600GT beter is Mijn vorige kaart was een GeForce 4 MX dus ga maar na...

Doom3 hl2 en MOH:PA draaie bij mij zeer vlot op mijn pc Athlon 3200+ 512mb 160gb

krikke31

Legacy Member
off topic aan finn heeft uwe buur de neiuwste patch voor mohaa dan zou da probleem wel opgelost moeten zijn want da draait hier vlotjes!!!!!!!

Fraggie

Legacy Member
finn, je maakt men dag goed :p
maar zou er nog een 256mb versie van de 6600 uitkomen, of bestaat ie al?

dommel

Legacy Member
ik heb mij net de msi 6600 gt besteld, hopelijk leveren ze snel :)

twee maand geleden had ik een ti 4200 128 ddr , die heb ik verkocht aan 100 euro

geef mij het adres van die zot eens, mss moet hem er nog een hebben :D

FalcoX

Legacy Member
Fraggie zei:
finn, je maakt men dag goed :p
maar zou er nog een 256mb versie van de 6600 uitkomen, of bestaat ie al?

de 256mb versie zal natuurlijk ook meer gaan kosten.
nee voorlopig is 128mb nog genoeg om HL2 en D3 op high detail te spelen, belangrijker is dat je 1gb systeemram hebt

finn

Legacy Member
SkyWalker.be zei:
ik heb mij net de msi 6600 gt besteld, hopelijk leveren ze snel :)



geef mij het adres van die zot eens, mss moet hem er nog een hebben :D

Nja

Hij loopt er sip te kijken bij als em mij tegekomt op fuiven :rofl:
Tja hij heeft zelfs nog gebeld naar zijn neef die er zogezegd alles van weet of het een goeie aankoop was.
Maar ik ben ze dan ook bij hem komen installeren enzo, want hij kent er namelijk niks van. Dusja installatiekosten moet ik eignlk ook nog aanrekenen , maar voor 100 euro deed ik dat met plezier. Meteen heb ik zijn geforce 2 eruit gegraaid en gezegd dat hij er niets meer mee was, nu hij toch die "nieuwe titanium" :D heeft. Dusja, beschikte ik meteen over een vervangkaartje tot m'n gt hier arriveerde.

Je moet daar wat geluk mee hebben. Een beetje zoeken naar analfabeten in jouw omgeving is den truck, want op een forum als dees, verwacht je toch dat men er al iets of wat van afweet. Als de prijs te hoog zou liggen, zouden derden steeds erop wijzen.

Merja der is altijd ne groteren vis int leven. Ga jij bij nen garangist(wil hier niemand viseren, weet gewoon omdat vrienden van mij daar werken) dan hebben die ook zo hun truckjes.

soit iemand kamagurka gezien op de canvas? Hij moest gaan les geven int west-vlaams. Een van die gastjes was stout en schreef de volgende nieuwjaarsbrief: Ma, pa als ge mei geirne ziede, legt dan meiren ne playstation twooooo en ne gsm mé dust euro belwaarde onder den trap. Doede da nieje, dan loat ik mi ontvoeren door enen die ulle nog veel meer geld aftroggeld.

prettige feestdagen iedereen en ne gt 6600 onder de kerstboom
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan