edward-vv
Legacy Member
Ok ik zit dus met een gigantisch groot probleem, maar om het te begrijpen moet ik eerst een hele grote uitleg geven.
Ik heb een jaar geleden een nieuwe pc gekocht (acer G7711) en heeft standaard 4 swapcages waarvan er 2 gebruikt worden, 1 harde schijf ( D: ) van 1,5TB en 1 harde schijf (c: en e: en system required dinges).
Nu, ik wou de oude HD van mijn vorige pc in mijn nieuwe pc steken, dus ik gebruikte een swapcage of deze schijf in te steken, (de oude schijf noemde ook D: ) ik steek hem er dus in en start pc op en al en boem hopla het werkt!!
maar toen had ik door dat mijn originele 1,5TB D: nergens meer te zien was, ik denk dat het kwam omdat ik 2x D: erin heb gestopt?
ok geen probleem ik ken wel redelijk wat van pc's ik check mijn schijfbeheer, mijn pc zegt wel degelijk dat er een "schijf" in mijn pc zit van 1,5 TB maar, zonder naam, zonder iets en er staat nu bij dat het een 'herstelpartitie' is.
nu kan ik mijn vraag eindelijk stellen: Hoe zorg ik ervoor dat mijn schijf terug werkt(zonder hem helemaal uit te wissen)?
als je een oplossing weet, ben je een held
http://i52.tinypic.com/2db5mo2.jpg (-> ik heb mijn oude D: tijdelijk verwijderd, dus die zie je er niet instaan)
Ik heb een jaar geleden een nieuwe pc gekocht (acer G7711) en heeft standaard 4 swapcages waarvan er 2 gebruikt worden, 1 harde schijf ( D: ) van 1,5TB en 1 harde schijf (c: en e: en system required dinges).
Nu, ik wou de oude HD van mijn vorige pc in mijn nieuwe pc steken, dus ik gebruikte een swapcage of deze schijf in te steken, (de oude schijf noemde ook D: ) ik steek hem er dus in en start pc op en al en boem hopla het werkt!!
maar toen had ik door dat mijn originele 1,5TB D: nergens meer te zien was, ik denk dat het kwam omdat ik 2x D: erin heb gestopt?
ok geen probleem ik ken wel redelijk wat van pc's ik check mijn schijfbeheer, mijn pc zegt wel degelijk dat er een "schijf" in mijn pc zit van 1,5 TB maar, zonder naam, zonder iets en er staat nu bij dat het een 'herstelpartitie' is.
nu kan ik mijn vraag eindelijk stellen: Hoe zorg ik ervoor dat mijn schijf terug werkt(zonder hem helemaal uit te wissen)?
als je een oplossing weet, ben je een held
http://i52.tinypic.com/2db5mo2.jpg (-> ik heb mijn oude D: tijdelijk verwijderd, dus die zie je er niet instaan)

