Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dragon Racing zei:Voorkeur merk?
Voorkeur kleur?
Aan wat moet het voldoen?
etc....
Want ik ga de mijne wegdoen.

Dragon Racing zei:Het is een Samsung dat ik wegdoe.
Syncmaster 171s.
Zwart scherm
Geen dode pixels, etc..
Geen enkel probleem met Ghosting, etc.... (doom 3, battlefield)
Ik kijk er regelmatig DVD's op en zit ook met een TV-tuner, dus ook TV erop.
Dragon Racing zei:Het is een Samsung dat ik wegdoe.
Syncmaster 171s.
Zwart scherm
Geen dode pixels, etc..
Geen enkel probleem met Ghosting, etc.... (doom 3, battlefield)
Ik kijk er regelmatig DVD's op en zit ook met een TV-tuner, dus ook TV erop.
sry voor gebruik van thread, maar aangezien gij em ni moet hemme wil ik hem mss wel kopen/ruilen fzo)Nedvod zei:de responsetijd van 25ms steekt me toch wa tegen.
spijtig,ik ben ook van tielt-winge![]()
OMGWTFROFLROFL zei:en wat wilt u hiervoor![]()
(sry voor gebruik van thread, maar aangezien gij em ni moet hemme wil ik hem mss wel kopen/ruilen fzo)
