Archief - tft scherm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nedvod

Legacy Member
Ik zoek een tft 17" scherm .
Budget : tussen de 150€ en 200€ .

Dragon Racing

Legacy Member
Voorkeur merk?

Voorkeur kleur?

Aan wat moet het voldoen?


etc....


Want ik ga de mijne wegdoen.

Nedvod

Legacy Member
Merk : kwaliteitsmerk (sony,samsung..) dragen natuurlijk de voorkeur
kleur : zwart liefst
het moet eigenlijk vooral geschikt zijn om filmkes te zien, 14ms of lager liefst eneu..nja,show me your stuff :)

in excell staat één voor 209€ die toch heel goede kritieken kreeg,dus als ik anders vind ga ik die halen.


Dragon Racing zei:
Voorkeur merk?

Voorkeur kleur?

Aan wat moet het voldoen?


etc....


Want ik ga de mijne wegdoen.

Dragon Racing

Legacy Member
Het is een Samsung dat ik wegdoe.

Syncmaster 171s.

Zwart scherm


Geen dode pixels, etc..


Geen enkel probleem met Ghosting, etc.... (doom 3, battlefield)


Ik kijk er regelmatig DVD's op en zit ook met een TV-tuner, dus ook TV erop.

Nedvod

Legacy Member
de responsetijd van 25ms steekt me toch wa tegen.
spijtig,ik ben ook van tielt-winge :)


Dragon Racing zei:
Het is een Samsung dat ik wegdoe.

Syncmaster 171s.

Zwart scherm


Geen dode pixels, etc..


Geen enkel probleem met Ghosting, etc.... (doom 3, battlefield)


Ik kijk er regelmatig DVD's op en zit ook met een TV-tuner, dus ook TV erop.

OMGWTFROFLROFL

Legacy Member
Dragon Racing zei:
Het is een Samsung dat ik wegdoe.

Syncmaster 171s.

Zwart scherm


Geen dode pixels, etc..


Geen enkel probleem met Ghosting, etc.... (doom 3, battlefield)


Ik kijk er regelmatig DVD's op en zit ook met een TV-tuner, dus ook TV erop.

en wat wilt u hiervoor :p

( :offtopic: sry voor gebruik van thread, maar aangezien gij em ni moet hemme wil ik hem mss wel kopen/ruilen fzo)

Dragon Racing

Legacy Member
Nedvod zei:
de responsetijd van 25ms steekt me toch wa tegen.
spijtig,ik ben ook van tielt-winge :)

Responsetijd van 25ms.

Dat is correct. Het lijkt hoog, maar dat heb ik echter nog nooit gemerkt.

Men zegt dat je met een hoge ms veel vlugger last hebt van Ghosting bij Games en DVD's/films.

Dat heb ik echter nog nooit opgemerkt.

Dragon Racing

Legacy Member
OMGWTFROFLROFL zei:
en wat wilt u hiervoor :p

( :offtopic: sry voor gebruik van thread, maar aangezien gij em ni moet hemme wil ik hem mss wel kopen/ruilen fzo)

U mag steeds eens een bod doen (hier of via PM) op het scherm. :p

vinteg

Legacy Member
kan ik zelfs beamen, kzit hier nog me ne lite-on tft diein 2001 aangekocht is en heeft 25ms en geen ghosting :) (mss een heel klein beetje in ut 2004 maar zo goed als onmerkbaar) en die samsung is nog nieuwer dus

Nedvod

Legacy Member
mm ik wil hem wel is aant werk zien dragon
overweeg een bod van 125
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan