Archief - mid gamepc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

washikiki

Legacy Member
ik zoek een tamelijke pc moet niet een van de beste zijn maar toch wel een tamelijke goeje liefst met monitor enz. maar mag ook zonder

moet tss de 200 a 400€ liggen

-Ex!Tjen-

Legacy Member
P4 1.8ghz
1024MB SDRAM
GeForce 4 Ti 4200 64MB
cd writer
dvd lezer

R-evolution™'

Legacy Member
amd 2400+
ECS K7VMM+
512 mb pc2700 ddr ram
80 gb maxtor
9800 pro hercules
cd lezer 52x (en ik denk ook brander)
modded case
groene ccfl
350W voeding
cpu cooler

fotos : http://users.pandora.be/jeltos/Pc

doe maar een bod

scud

Legacy Member
AMD 2600+ - sharkoon koeler
Abit NF7-S2G (onboard: 5.1 / lan / 4x usb / 1x serieel / 1x parrarrel )
512 DDR400
120 gb maxtor
fx5700 256ddr
dvdrw
zilveren case + voeding

of check gewoon me thread

ohja en check je pm :)

EoS^

Legacy Member
Systeemkast : Ms Tech LC-401 Silver-Red ( modded case + neon + plexi glass )
Voeding : Antec True Control 2.0 Supply ATX 550W (incl. fan control)
Moederbord : Gigabyte K8VM800M / Via K8M800 / + Sound, Video, Lan & S-ata
Processor(s) : AMD Athlon 64 3000+ Boxed
Geheugen : 512 MB Ram Geheugen
Hard Disk(s) : 120 Gigabyte
Videokaart(en) : Radeon 9800
Monitor(en) : 19 Inch Medion CRT
Brander(s) : Plextor 48/24/48A
CD/DVD-Drive(s) : Plextor 48/24/48A
Geluidskaart(en) : Onboard From Gigabyte
Muis : Medion Wireless
Toetsenbord : Medion Wireless

washikiki

Legacy Member
voorkeur gaat naar scud zen systeem tenzij dat eos wel een heel scherpe prijs voorstelt ...



scud kheb je toegevoegd op msn

scud

Legacy Member
/me kan er nog altijd een draadloos keyboard + muis van logitech bijgooien... ohja en mijn pc is geen medion ;)

EoS^

Legacy Member
washikiki , de prijs isookotk , alsk weet hoeveel scud vraagt , kannek mij daarop even baseren

washikiki

Legacy Member
toen lag men budget wel wa hoger als nu want heb ondertss ipod nano 4gig gekocht dusja 200€ is zo ewa et max moogde zeggen

EoS^

Legacy Member
washikiki zei:
toen lag men budget wel wa hoger als nu want heb ondertss ipod nano 4gig gekocht dusja 200€ is zo ewa et max moogde zeggen



mja is wel spijtig , geen probleem .

Als iemand anders intresse heeft :D pm me hé

scud

Legacy Member
EoS^ zei:
400 , en nog is dit is geen aldi brol !!!!
lol :) mag ik ook es gelukkig zijn ja :P

anyway als jij 400 vraagt voor dat systeem :/ vin ik 250 voort mijne wel ietswat weinig :doh:

EoS^

Legacy Member
scud zei:
lol :) mag ik ook es gelukkig zijn ja :P

anyway als jij 400 vraagt voor dat systeem :/ vin ik 250 voort mijne wel ietswat weinig :doh:


mja ikvind dat echt ni weinig , sorry .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan