Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
washikiki zei:toen lag men budget wel wa hoger als nu want heb ondertss ipod nano 4gig gekocht dusja 200€ is zo ewa et max moogde zeggen
pm me hélolEoS^ zei:400 , en nog is dit is geen aldi brol !!!!
mag ik ook es gelukkig zijn ja 
scud zei:lolmag ik ook es gelukkig zijn ja
anyway als jij 400 vraagt voor dat systeem :/ vin ik 250 voort mijne wel ietswat weinig :doh: