Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

$anka zei:bwa, ik heb indertijd op men vorig werk dagelijks gps via pda getest, en dat ging best wel vlot. als ge speciale ramen hebt hebde idd een externe antenne nodig voor betere ontvangst. en dat geluid, tja, steek dat op je autoradio he ...
The_Law zei:2) TomTomGO ALL THE WAY !
Ik heb nu een GO300 en ik moet zeggen, dat is pas een goeie GPS
Vergt geen configuratie, just plug it in !
Nauwkeurig en duidelijk ...
Is ook naar mijn weten redelijk betaalbaar![]()

keeper zei:Bwa gps op mijn pda werkt heel goe, altijd goeie ontvangst en stem zeker ni te stil. Zodus ik zie niet in waarom ge dus gene pda met gps zou kopen.
ik heb deze clarion set momenteel ingebouwd.... is in mijn tweede auto kan dus verkocht worden mits degelijk bod:XTRATEC zei:graag prijzen erbij mensen, dank u!
en jah, geluid, ik hoor ook niks, maar zelfs een tomtom gaat niet boven mijn ice uitkomen ^^