Archief - GPS voor Auto

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XTRATEC

Legacy Member
Ik ben op zoek naar een degelijke, doch betaalbare GPS oplossing voor in m'n auto, heeft iemand iets?

XTRATEC

mrspanky

Legacy Member
Ik heb een Pda met gps tis een mio 338.
Specs:
Geheugen 64 MB
Processor snelheid 250 MHz
Schermdiameter 3,5 inch
Schermresolutie (h) 240 pixels
Schermresolutie (v) 320 pixels
Synchronisatie USB
WLAN Nee
Bluetooth Nee
Breedte 76,8 mm
Dikte 11 mm
Gewicht 118 gram
Hoogte 121,7 mm
Levensduur batterij 8 uur
OS PocketPC

Kan je perfect gebruiken als gps, Tom TOm zit er bij.
Als je geintreseerd bent geef maar je bod.

The_Law

Legacy Member
als ik je mijn persoonlijke mening mag geven ....

ik heb nu reeds verschillende GPSsen gehad en dit is wat ik ervan denk

1) vermijd een PDA a like systeem, is zeer cool, zeer handig om je afspraken mee te maken maar niet om te GPSsen, geluid is te laag, veelal ontvangst niet echt je dat, en soms ook nog klooien met extra kabels voor betere ontvangst

2) TomTomGO ALL THE WAY !
Ik heb nu een GO300 en ik moet zeggen, dat is pas een goeie GPS
Vergt geen configuratie, just plug it in !
Nauwkeurig en duidelijk ...
Is ook naar mijn weten redelijk betaalbaar ;)

Just my two cents

$anka

Legacy Member
bwa, ik heb indertijd op men vorig werk dagelijks gps via pda getest, en dat ging best wel vlot. als ge speciale ramen hebt hebde idd een externe antenne nodig voor betere ontvangst. en dat geluid, tja, steek dat op je autoradio he ...

Osis1984

Legacy Member
PDA GPS werkt perfect naar mijn ervaringen, nooit problemen mee gehad...

NonDotZer0

Legacy Member
$anka zei:
bwa, ik heb indertijd op men vorig werk dagelijks gps via pda getest, en dat ging best wel vlot. als ge speciale ramen hebt hebde idd een externe antenne nodig voor betere ontvangst. en dat geluid, tja, steek dat op je autoradio he ...

hangt wat van je gps muis af... vroeger had ik een OEM muis... liep soms traag en onnauwkeurig.... maar die van TomTom zelf zijn excellent ;-)

$anka

Legacy Member
mja, altijd met haicom receivers gewerkt, en die gingen wel goed

Kyri...

Legacy Member
The_Law zei:
2) TomTomGO ALL THE WAY !
Ik heb nu een GO300 en ik moet zeggen, dat is pas een goeie GPS
Vergt geen configuratie, just plug it in !
Nauwkeurig en duidelijk ...
Is ook naar mijn weten redelijk betaalbaar ;)


volledig gelijk :niceone: Toptoestelleke ;)

RpR

Legacy Member
Heb hier nog een meridan gps liggen.
Goed voor auto, fiets, te voet

Indien interesse pm

keeper

Legacy Member
Bwa gps op mijn pda werkt heel goe, altijd goeie ontvangst en stem zeker ni te stil. Zodus ik zie niet in waarom ge dus gene pda met gps zou kopen.

The_Law

Legacy Member
keeper zei:
Bwa gps op mijn pda werkt heel goe, altijd goeie ontvangst en stem zeker ni te stil. Zodus ik zie niet in waarom ge dus gene pda met gps zou kopen.

Het is gewoon mijn persoonlijke ervaring/mening

$anka

Legacy Member
zal mss aan je pda gelegen hebben, ik heb er indertijd verschillende getest, en ik was er toch tevreden van. uiteraard mag je radio niet vollenbak staan want dan hoor je die idd ni meer. ma da heb je met een gewone gps ook

duploxxx

Legacy Member
XTRATEC zei:
graag prijzen erbij mensen, dank u!
ik heb deze clarion set momenteel ingebouwd.... is in mijn tweede auto kan dus verkocht worden mits degelijk bod:

http://www.clarion-eu.com/uk/GPS.30363.0.html
hoofdunit VRX653R
navigatie NAX943DV maar dan cd
tv tuner TMH943 maar vorige versie
6cd changer DC628

inde tijd koste de set een 160000bef zou er toch nog meer dan 1000eur voor willen, anders haal ik em er niet uit

duploxxx

n.t

Legacy Member
ik heb ook een toshiba e310 met tomtom3 & haicom ontvanger, werkt allemaal perfect. Wsch heb jij een slechte ervaring gehad met uw pda lawke :) en jah, geluid, ik hoor ook niks, maar zelfs een tomtom gaat niet boven mijn ice uitkomen ^^
gewoon als ge het ni weet ne keer kijken naar uwe pda .. of de muziek afzette en dan gaat het wel ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan