gewoon in de GM, had gepreordered omdat de prijs wonder boven wonder goed meeviel...
controls zijn volgens reviews zelfde als in Y3 en 4, maar lenen zich moeilijk tot deftig aimen, heb al gemerkt dat tappen op aim, gecombineerd met de skill auto-aim for the head, tot zotte headshot streaks leidt
Maar controls kunnen beter, sfeer blijft top