Archief - Yakuza: Dead Souls

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_box_yakuzads.jpg


officiële site

release: 8 juni 2011 (JP), 16 maart 2012 (EU)
genre: action-adventure
dev: Sega

>>> GameTrailers


Yakuza meets The House of the Dead.

April 2011, Kamurocho, Tokyo, a city that never sleeps, even when under attack from zombies.

The undead are multiplying and filling the streets of Tokyo’s red light district. The area is quarantined quickly, but degenerates into a district full of terror, panic and devastation. Survivors try to flee the city, but four men rise up to protect those they care most about. If you think zombies are bad, meet the Yakuza.

As they run through the battle-scarred streets and witness the scale of the destruction, they are seen as the final hope for the remaining residents of the city as they kick, snipe, batter and bulldoze their way through the hordes of zombies.

998171_20100915_screen009.jpg


998171_20100915_screen004.jpg

IkoN

Legacy Member
Ze vliegen er goe tegenaan , kmoet zelfs nog den 3 in huis halen om te spelen

Goldrusher

Legacy Member
Europese release als "Yakuza: Dead Souls" in maart.

[youtube]jbYoqZD5aAM[/youtube]

Goldrusher

Legacy Member
Hoog wtf-gehalte:

[youtube]cFUtYUXNtpU[/youtube]

[youtube]zDZ_outYsCc[/youtube]

Jornax

Legacy Member
:rofl:

Dat pingpong-spel zit er nog steeds in, ze gebruiken dezelfde animatie als uit Yakuza 4 voor die Zombie, in 4 was het wel een madam in toga-ding met diepe insnede, dermee als je inzoomde vulde je special-meter sneller, nu kijk je gewoon op de bleke ingevallen borstkas van diene ondode :lol:

En dat danske :lol:

chellesan

Legacy Member
lol die filmpjes zijn super lol, tof dat ze ni alleen de story met zombies doen maar ook de minigames, dit is iets wat ze bij andere zombie games niet doen

Ps3Hellion

Legacy Member
Yakuza 3 uitgespeeld, nu nog bezig aan Yakuza 4. Deze "Dead Souls" versie staat zeker op m'n aankoop lijst. Wel ga ik een pricedrop afwachten. Ik verwacht dat het niet een groot verschil zal worden met Yakuza 4 qua afwerking en gameplay. Buiten zombies en een goed verhaal. Maar ik kijk wel uit naar dit spel.

valdemaniak

Legacy Member
gisteren aan begonnen: enkel ****** kunnen zo'n zotte sfeer creëren, met die spelwereld waar je duidelijk ondergedompeld wordt in het moderne japan - en dit gecombineerd met crazy zombie stuff

controls zijn abominabel slecht (zeker om echt te aimen: L2 + Left Stick, wtf?) maar de sfeer is de max, echt gewoon top, cutscenes zowel grappig als zot als zeer knap, en als ik dan item management, upgrades, etc zie staan dat ik allemaal nog moet ontdekken...

nice!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan